Pagina 1 van 17 1 2 3 11 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 169

Discussie: 02 nov 2011: "Aviodrome verkeert in zeer zwaar financieel weer"...

  1. #1

    Standaard 02 nov 2011: "Aviodrome verkeert in zeer zwaar financieel weer"...

    Zie Article - Luchtvaartnieuws per woensdag 2 november 2011.

    Als er wordt gereageerd: houd het netjes...
    Laatst gewijzigd door stratofreighter; 2 november 2011 om 18:22 Reden: Datum fout...
    Fokker maandelijkse updates in 2024: klik op Fokkernews

  2. #2
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Verdorie, daar gaan we weer... en dat terwijl, als ik de berichten mag geloven, het museum een topjaar heeft met record aantallen bezoekers.

  3. #3
    Geregistreerd
    8 april 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    1.271

    Standaard

    Zeker weten was het een top jaar!
    Zelf ik ben er geweest

  4. #4

    Standaard

    Misschien moeten ze de slome procedure aan de kassa eens wat versnellen, zodat, als er Lightning en een paar andere vliegtuigjes langskomen, er niet een rij staat van een uur. Ik ben buiten gebleven die dag...

  5. #5

    Standaard

    Die kassa's (Hoewel inderdaad zwaar irritant!) zullen niet de reden zijn van de huidige financiele problemen. Dit jaar waren er slechts drie grote evenementen volgens mij, waarvan het 'militaire vliegspektakel' zeer goed bezocht was (Nog nooit zo druk gezien daar!) maar de belangstelling voor het Fokker weekeinde viel tegen. Komend Weekeinde is weer het FS weekend wat meestal goed bezocht wordt, maar zes drukke dagen in een heel jaar is natuurlijk te weinig!

    De kosten voor het onderhoud en verzekering etc. van de vliegtuigen zal echter ook flink gestegen zijn de laatste jaren (Denk alleen al aan de benzineprijs!) wat ook niet helpt.

  6. #6
    Geregistreerd
    5 januari 2010
    Locatie
    heerhugowaard
    Berichten
    927

    Standaard

    Ik zou naar het fs weekend gaan om de modelvliegsport te promoten maar ik heb nog nooit zo een omslachtige inschrijvinsmetode meegemaakt
    Dus ik ben lekker wat anders gaan doen

    Onderhoud aan de vliegtuigen
    Aleen het vliegende materieel neem ik aan
    Want wat binnen staat gebeurt niet veel meer aan dan afstoffen
    Het zal zeer jammer zijn als de boel over de kop gaat
    Een veiling van de spullen zouden resulteren in een aardige leegloop naar de USA ben ik bang voor

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Surseance van betaling. Dat is het echt foute boel...

    Article - Luchtvaartnieuws


    Surseance van betaling - Wikipedia
    Fokker maandelijkse updates in 2024: klik op Fokkernews

  9. #9
    Geregistreerd
    8 april 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    1.271

    Standaard

    Waarschijnlijk geen goed idee geweest om het van Schiphol naar Lelystad te verplaatsen.
    Schiphol had nu eenmaal een aantrekkingskracht.
    Daar kwam ik wel regelmatig in het museum en Lelystad vind ik gewoon te ver om een dagje uit te zijn.

  10. #10
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Surseance van betaling... dat is een ramp. Dat betekend dat de collectie uit elkaar zal vallen en als losse stukken bij opbod zullen verdwijnen. Nu maar hopen dat men een investeerder vindt.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •