Pagina 3 van 3 EersteEerste 1 2 3
Weergegeven resultaten: 21 t/m 27 van 27

Discussie: Fokker CV

  1. #21
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Op haamstede

  2. #22

    Standaard

    Bijgaande de 627.

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sander Bekijk bericht
    Foto is van ebay trouwens, voor ik het vergeet te melden. ik dacht dat de 227 ook in brand is geschoten? of zijn dit ontwikkelingen uit je nieuwe boek?
    Het wordt wel voor het eerst gepubliceerd, geloof ik, maar je zult die foto's van die D.21 met Franse kentekens (daar staat er ook eentje van in, trouwens, met dank aan onze Jan vd H) ook wel gezien hebben. En dat is volgens de professoren (ik ben zelf niet zo'n ster in het vergelijken van de camouflagepatronen, moet ik zeggen) de 227, ook herkenbaar aan de Fairchild-mitrailleurcamera.

    Dus ergo, de 227 is niet vernield op Ypenburg. De 247 voor zover bekend wel.

    We hebben trouwens ook een foto van een Duitse D.21 met onvervalste witte muizen (ook eentje met vervalste witte muizen). Daar klopt ook iets niet, want er is geen buitgemaakte D.21 van de 1ste JaVA bekend. Ik denk dat het alleen de 233 kan zijn.

    Peter
    Laatst gewijzigd door Fogg; 10 februari 2012 om 22:57

  4. #24
    Geregistreerd
    8 januari 2011
    Locatie
    Den Hoorn (ZH)
    Berichten
    631

    Standaard

    zo'n probleempje heb ik ook. een douglas db 8a 3n die in de duinen staat, waar achterop staat De Beer. dat kan alele nde 384 zijn, maar daar van is bescreven dat hij schade had, wat de foto dus duidelijk niet heeft. ook zijn er van de 384 geen foto's van na de landing dus het zou kunnen maar dan hebben er een aantal mensen hun verhaal groter gemaakt dan het was, misschien als reden zodat ze weg mochten uit hun vliegtuig? ik heb geen idee. (de foto is als ik het mij goed herinner van Jan vd Heuvel)

  5. #25
    Geregistreerd
    25 juni 2010
    Locatie
    The dark side of the moon
    Berichten
    5.239

    Standaard

    Coll. J Wullink

  6. #26

    Standaard Fokker C V

    Deze C I is ook behoorlijk sneu...

    Tracker
    .

  7. #27

    Standaard

    En voor de verzamelaars nogmaals de C-V op EBAY:

    https://www.ebay.de/itm/Foto-verlass...oAAOSw~kFf2HvQ
    Bijgevoegde afbeelding(e) Bijgevoegde afbeelding(e)  

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •