Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 4 5 6
Weergegeven resultaten: 51 t/m 56 van 56

Discussie: Tweede NLF bijeenkomst!?

  1. #51

    Standaard

    Jan,

    voordat de Brewsters de vlag hadden, hadden ze de driehoek. En die vlag hebben ze maar enkele dagen kunnen voeren, van de laatste dagen van februari tot 8 maart 1942.
    De langste operationele periode werd dus met de driehoek gevlogen.
    Gezien de verliescijfers hebben maar een beperkt aantal kisten nog vlaggen gekregen.
    Dus is de keuze voor een Brewster met driehoeken is voor het MLM geen verkeerde keus.

    Hans

  2. #52
    Geregistreerd
    7 februari 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    204

    Standaard

    Ik baal ervan dat ik er niet bij kon zijn! Als er nog een andere datum en evt locatie voorgesteld wordt, zal ik zeker mijn best doen dit te halen.

    Wel ben ik 99% kans bij het militair flightsim event in september, hopelijk bij de D.VII geplaatst, om mensen de kans te geven een Nederlandse D.VII virtueel te vliegen. Wellicht dat ik dan enkelen van jullie kan ontmoeten!

  3. #53
    Geregistreerd
    13 november 2007
    Berichten
    680
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    We zullen later dit jaar wel weer een ontmoeting plannen.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arjan Bekijk bericht
    We zullen later dit jaar wel weer een ontmoeting plannen.
    Misschien een idee om weer eens over zo'n bijeenkomt na te denken?

    Groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

  5. #55
    Geregistreerd
    7 februari 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    204

    Standaard

    Dit weekend zijn de Milsim (militaire vlieg simulator) dagen in het MLM, het museum is zaterdag en zondag open. Ik zal samen met wat anderen een Rise of Flight demotafel hebben waar we oa met Nederlandse DVIIs vliegen.

    Iedereen is natuurlijk welkom want het museum is gewoon open.

    Het maakt geen NLV bijeenkomst, maar het zou mij een genoegen zijn als enkele van jullie de kans hebben langs te komen.

    Je kunt wel raden waar in het museum ik te vinden ben

  6. #56
    Geregistreerd
    8 januari 2011
    Locatie
    Den Hoorn (ZH)
    Berichten
    631

    Standaard

    over de locatie van de volgende meeting; ik heb het liever niet weer het MLM, ik krijg mijn vader daar echt niet meer heen, ben er sinds januari al 3 keer geweest, en hij is het zat (en ik heb geen autorijbewijs). ik zag dat er eerder al geopperd werd om ergens in een museumfort (volgens mij van stichting Crash) de bijeenkomst te houden, zijn er mensen die daar ook graag heen willen?
    Gr,
    Sander

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •