Pagina 10 van 52 EersteEerste ... 8 9 10 11 12 20 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 517

Discussie: Wat voor een luchtvaart boek leest u nu?

  1. #91

    Standaard

    Leuke pocket; Targets of Opportunity, from cadet to fighter pilot. Door Lt.Col. Dick Hewitt.
    ( sorry kan er geen plaatje bij krijgen)

  2. #92
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.311

    Standaard

    Hallo henkypenky.

    Deze pocket is in 2005 verschenen en bijna niet te krijgen. Er staat er slechts één op het net (Amazon.com) en je moet al $ 60 neerleggen voor dit exemplaar.


    Groet,
    Ruud.

  3. #93

    Standaard

    Wauw dan ben ik rijk! Ik weet niet meer precies wat ik er voor betaald heb, maar in ieder geval geen $ 60,= Maar daarom kon ik geen plaatje meer vinden op Internet en ik had vanmorgen geen tijd / zin om het boek op te zoeken en te scannen.

  4. #94
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Vandaag heb ik het boek van Fokker 100 jaar op de mat gekregen. Mooi boek zo op het eerste gezicht al!

  5. #95
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Overigens, dit boek verhaalt alleen over de jaren voor de oorlog. Zijn er boeken die gaan over de Fokkerfabriek na de oorlog? Kan iemand me hierin iets aanbevelen?

    Ook omdat we op onze opleiding veel met de Fokker 100 en 70 doen (denken vooral ), zou ik graag wat leesvoer hierover hebben.

  6. #96
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.311

    Standaard

    "Geborgen in de Polderklei - Airmen van de Zuiderzee" door Bert Wijs is één van mijn nieuwe aanwinsten.
    Het boek is 23,4 cm breed bij 21,5 cm hoog, de harde band steekt 4-5 mm uit. Het bevat 160 pagina's en is rijkelijk geïllustreerd.
    Index aanwezig. Geen ISBN-nummer. Geen stofomslag.
    Stichting Ongeland, Lelystad. 2014.
    Website: Ongeland
    Het is een grafisch goed verzorgd boek. Tweekoloms tekst. Over de inhoud kan ik nog niets zeggen want ik heb het alleen doorgenomen om een indruk te krijgen.

    Bij de achterzijde even de gele balk aanklikken en het lezen van de tekst gaat prima.





    Ruud.

  7. #97
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Kun je aangeven wat voor boek dat is? Kennelijk heb ik wat gemist!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kaasjager Bekijk bericht
    Vandaag heb ik het boek van Fokker 100 jaar op de mat gekregen. Mooi boek zo op het eerste gezicht al!

  8. #98
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

  9. #99
    Geregistreerd
    8 april 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    1.271

  10. #100
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.311

    Standaard

    Mijn laatste aanwinst uit de Luchtvaart Hobby Shop. Ga ik vandaag aan beginnen. "Puberen in de lucht - Belevenissen van een vliegende pionier" van Henk Nijdam.
    Het is een A4 softcover paperback met 201 pagina's. € 33,95. Uitgeverij Elikser. ISBN 978 90 8954 647 0.
    De papiersoort vind ik niet geweldig. Dat gaat ten koste van de kwaliteit van de foto's. Waarom niet met beter geschikt papier een afzonderlijke fotokatern gemaakt?



    Ruud.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •