Pagina 2 van 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 40

Discussie: Onbekende propeller.

  1. #11
    Geregistreerd
    8 januari 2011
    Locatie
    Den Hoorn (ZH)
    Berichten
    631

    Standaard

    ik zou de man aanraden hem te verkopen aan iemand hier opt forum, komt ie iig goed terecht, ik zou hem zelf graag willen hebben, maar heb er geen ruimte voor, en ook geen geld hahah

  2. #12
    Geregistreerd
    7 februari 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    204

    Standaard

    Wooden Propeller Forum - Powered by vBulletin

    Hier wordt zijn vraag wel beantwoord!

    Ik heb ook geen ruimte en geld genoeg...helaas

  3. #13
    Geregistreerd
    7 juni 2010
    Locatie
    NL
    Berichten
    183

    Standaard

    Heb mogelijk wel interesse maar hangt uiteraard van de prijs af. 't Zou een mooie aanvulling zijn voor de collectie.

  4. #14

    Standaard

    Omdat de Propellor iets is beschadigd door de beugels en klok montage ligt de prijs tussen de 350 en 500 euro onbeschadigd en bruikbaar te maken ligt de prijs rond de 1000

  5. #15
    gino Guest

    Standaard

    Hallo
    Ik ben verzamelaar van dit soort propellers en ben wel geïnteresseerd voor aankoop.
    Spijtig genoeg is de hub beschadigd om plaats te maken voor de klok.Met deze bied
    ik 350€ voor deze propeller.
    mvg
    Gino

  6. #16
    Geregistreerd
    7 februari 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    204

    Standaard

    Ik hoop dat het egen probleem is, ik heb geinformeerd op het volgende forum:

    (Dutch?) Gnome 160 propeller (Oberursel U.III?) - Wooden Propeller Forum

    Waarop ik de volgende reactie kreeg van gebruiker 'Dave':

    'The metal sheathing suggests that it is a post WW1 propeller, and it looks to me that the hub has been carved out in order to fit the clock into it. The hub alteration substantially reduces its value. I'm guessing that it would sell for something in the $500 range on ebay, but you never know. I would first remove the clock and assess the hub for alterations. '

  7. #17
    gino Guest

    Standaard

    Hallo
    Bedank voor de reactie. Als verzamelaar ben ik vaak op het wooden propeller forum
    te vinden. Ik ben op de hoogte van de beschadigingen van deze propeller en mijn bod
    blijft geldig. Ik kan deze op korte termijn afhalen indien u geïnteresseerd bent in mijn bod.
    mvg
    Gino

  8. #18

    Standaard

    Hallo Jorri,

    ik bied je 500,- euro voor de propeller. Ik verzamel propellers uit de periode 1910-1920.
    Deze is vrijwel zeker door Hembrug gemaakt. Er staan als het goed is stempeltjes op de prop met een 'W" en jaartal (W staat voor Wilhelmina).

    Met vriendelijke groet,
    Gert

  9. #19

    Standaard

    Hoi,

    Op dit moment heeft de eigenaar de propeller gereserveerd voor een serieuze geintereseerde, deze zal de prop binnenkort gaan bekijken.
    Mocht de deal niet doorgaan dan laat ik het jullie weten.

    Groet,

    Mathieu.

  10. #20
    Geregistreerd
    7 februari 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lion65 Bekijk bericht
    Hallo Jorri,

    ik bied je 500,- euro voor de propeller. Ik verzamel propellers uit de periode 1910-1920.
    Deze is vrijwel zeker door Hembrug gemaakt. Er staan als het goed is stempeltjes op de prop met een 'W" en jaartal (W staat voor Wilhelmina).

    Met vriendelijke groet,
    Gert
    Gert, De propeller is niet van mij hoor!

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •