Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Die zwaar beschadigde Dakota uit Best/oproep voor foto's of video voor documentaire..

  1. #1

    Exclamation Die zwaar beschadigde Dakota uit Best/oproep voor foto's of video voor documentaire..

    ...Iemand?
    Zo ja, dan even je in verbinding stellen met Suzanne...

    OPROEP VOOR FOTO’S EN VIDEO

    Voor Van Osch Film Produkties ben ik bezig met het maken van een documentaire over de dakota van Museum Bevrijdende Vleugels die tijdens het transport naar de musical Soldaat van Oranje zwaar beschadigd raakte. In deze documentaire zal dit vliegtuig, inmiddels een 'dame op leeftijd', haar eigen levensverhaal vertellen.

    Voor deze documentaire zijn wij nog op zoek naar foto’s en videomateriaal (ook homevideo’s ontvangen we graag!) uit de periode 1987 tot 2002 waarin het vliegtuig (met registratie F-BAIF) op een paal stond bij het Victory Memorial Museum in Arlon, België. Daarnaast zijn we op zoek naar medewerkers van het Victory Memorial Museum in de periode dat het vliegtuig daar bij het museum stond. Ook ontvangen we graag foto’s of (home)video’s uit andere periodes, bijvoorbeeld de tijd dat het vliegtuig bij Museum Bevrijdende Vleugels in Best stond. Mocht u ons kunnen helpen, neem dan contact met mij op bij Van Osch Film Produkties, Suzanne van Leendert, telefoon 073-6414181 of suzanne@vofprodukties.tv

    =====

    WANTED: PHOTOS AND VIDEO MATERIAL

    Van Osch Film Produkties is busy gathering material to make a documentary about the Dakota airplane that belongs to the Wings of Liberation Museum in Best, The Netherlands. This plane got severely damaged during transportation to the Soldier of Orange musical. In the documentary this airplane will be telling her own life story.
    For this documentary we are looking for photos and video material (we would also like to receive home videos!) from the period 1987 to 2002 in which this airplane (registration F-BAIF) was placed on a pole outside the Victory Memorial Museum in Arlon, Belgium.

    Besides this we are trying to get in touch with (former) employees of the Victory Memorial Museum for the period that the airplane was at that museum.

    We would also like to receive other photos or (home)videos from other periods, for example from the period when the plane was located at the Wings of Liberation museum in Best, The Netherlands.
    In the event that you can help us, please contact Van Osch Film Produkties, c/p Suzanne van Leendert, telephone 00 31 (0)73 6414181 or suzanne@vofprodukties.tv
    Fokker maandelijkse updates in 2024: klik op Fokkernews

  2. #2

    Standaard

    Suzanne is nog steeds op zoek deze november 2012, blijkens Scramble Messageboard • Information .

    Ik heb nog op zoek naar foto's en video (leuke verhalen mogen ook!). Zie mijn oproepje hieronder.
    Wie oh wie heeft (nog) wat voor haar ?
    Fokker maandelijkse updates in 2024: klik op Fokkernews

  3. #3
    Geregistreerd
    8 januari 2011
    Locatie
    Den Hoorn (ZH)
    Berichten
    631

    Standaard

    Ik heb dat vliegtuig gefotografeerd in best, maar dat is alweer 2 computer crashes geleden, weet niet meer waar de foto is opgeborgen als hij nog bestaat. en waarschijnlijk zijn er van die tijd al genoeg foto's.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •