Pagina 11 van 15 EersteEerste ... 9 10 11 12 13 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 110 van 148

Discussie: Foto Neptune "212" waarin het rapport van de kaping.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ruudvanom Bekijk bericht
    Beste Gijs.

Is dit niet een herhaling van zetten na twee jaar dit item uitmelken op DutchFleet?

Groet, Ruud.
    Beste Ruud

Toen ik over dit onderwerp schreef op "Dutch Fleet " waren dat mijn herinneringen aan het voorval en had ik nog niet de beschikking over de rapporten van de onderzoekscommissie en van de Koninklijke Marechaussee.

Nu ik in het bezit ben van deze rapporten komen er voor mij toch nog wel wat andere aspecten tevoorschijn , dit mag deels wel op een herhaling lijken,maar er is toch veel nieuws.

Hartelijke groet
    Gijs

Standaard

Naam: petschi DSCF0861.jpg
Bekeken: 279
Grootte: 170,6 KB

Wat betreft het al of niet open zijn in zijn beweringen tegenover de Koninklijke Marechaussee heb ik twee verklaringen naast elkaar gelegd en is mijn mening ( anders dan KTZ Petschi beweerd ) de openheid tot de Marechaussee groter dan tot de onderzoekscommissie

Naam: Petschi DSCF0827.jpg
Bekeken: 273
Grootte: 261,2 KB
    Naam: petschi DSCF0828.jpg
Bekeken: 282
Grootte: 337,1 KB

Naam: DSCN2365.a.jpg
Bekeken: 272
Grootte: 54,6 KB
    Naam: DSCN2366.a.jpg
Bekeken: 276
Grootte: 378,3 KB
    Naam: DSCN2367.a.jpg
Bekeken: 276
Grootte: 103,7 KB

Weblogartikelen
    3

Standaard

En wat is nu de bedoeling van dit hele verhaal? Ik ben de draad behoorlijk kwijt.

Het komt mij over als een soort complottheorie. Is dat nodig? Persoonlijk voel ik me er een beetje oncomfortabel bij.

Het zou jammer zijn als we hier gaan zwartepieten zonder dat iemand daar om vraagt.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kaasjager Bekijk bericht
    En wat is nu de bedoeling van dit hele verhaal? Ik ben de draad behoorlijk kwijt.

Het komt mij over als een soort complottheorie. Is dat nodig? Persoonlijk voel ik me er een beetje oncomfortabel bij.

Het zou jammer zijn als we hier gaan zwartepieten zonder dat iemand daar om vraagt.
    Beste Kaasjager;

Om kort in te gaan op jouw vragen hierbij mijn antwoord.

De bedoeling van het verhaal is geweest om de misstanden die er bij de MLD (Marine, Defensie en Nederlandse regering ) heersten openbaar te maken en dan niet als een verzonnen verhaal maar met feiten onderbouwd.
    Deze misstanden waren er voor dat dit geval zich voordeed ook al menigvuldig ( zie als voorbeeld het verhaal van Kuperus betreffende het ongeval met de Dakota 079 waarin door de marineleiding verzwegen argumenten openbaar kwamen ( zie hiervoor dat verhaal op onder andere Dutch Fleet ) en zijn nog steeds aan de orde van de dag zoals het mortierongeval in Mali.
    Defensie en regering zijn nog steeds hardleerse organen.

Als je spreekt over een complottheorie dan heb je volkomen gelijk,maar dan wel een complot wat gesmeed werd door de Defensieleiding en mijnerzijds weerlegt met feiten.

En kennelijk worden mijn bijdragen toch wel op prijs gesteld gezien de opmerkingen die ik mocht ontvangen van Mathieu en Pim Pouw elders in deze draad, en het hoge aantal mensen wat kennis neemt van deze draad.
    Het aantal lezers welke deze draad hebben gelezen bedraagt sinds eind augustus ruim 6000 wat toch wel duidt op de nodige interesse in deze materie, dus zijn er kennelijk wel mensen die hierom vragen.
    Ik kan het niet verhelpen dat niet iedereen zich comfortabel voelt bij het lezen van mijn verhaal

Hartelijke groet

Gijs Evertsen

Standaard

Ik van mijn kant vond het een pracht verhaal. Je zou het bijna niet kunnen verzinnen als je een roman schrijft. Bedankt Gijs. Jan

Standaard

Beste Gijs.

Bij mij blijft toch hangen waarom je nadat je nieuwe informatie in handen hebt gekregen dit niet aan je reeds 2 jaar durende item op Dutchfleet gehangen hebt, wat mij logisch lijkt, maar helemaal opnieuw bent begonnen in dit forum?

Groet, Ruud.
    Laatst gewijzigd door ruudvanom; 30 november 2017 om 12:31

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ruudvanom Bekijk bericht
    Beste Gijs.

Bij mij blijft toch hangen waarom je nadat je nieuwe informatie in handen hebt gekregen dit niet aan je reeds 2 jaar durende item op Dutchfleet gehangen hebt, wat mij logisch lijkt, maar helemaal opnieuw bent begonnen in dit forum?

Groet, Ruud.
    Beste Ruud;

Ik ben deze discussie op het forum van de Nederlandse luchtvaart opnieuw gestart doordat door een onenigheid van mij contra de moderatoren van Dutch Fleet mij de toegang tot Dutch Fleet werd ontzegd.
    Dit gebeurde nadat , na een protest van mij, omdat zij hun forumregels niet naleefden, een censuur toepasten, op een aantal onderwerpen welke geheel volgens hun forumregels waren gesteld.
    Ik kan hier in het geheel niet mee leven, mede omdat er hunnerzijds geen enkel excuus werd gemaakt.

Mijn verhaal was echter nog niet af, en ik vond op het forum van de Nederlandse Luchtvaart een aansluiting bij een bestaande draad, zodat ik hier mijn verhaal kon voltooien.
    Uw administrator " Mathieu" gaf hierop te kennen blij te zijn dat ik mijn verhaal op uw forum verder te voltooien.

Hartelijke groet

Gijs Evertsen

Standaard

Hoi,

Ik vind het als administrator mooi om te zien dat mensen de moeite nemen om dit forum in leven te houden, zonder bijdragen van iedereen die hier zijn actief is lukt dat nl niet.
    Zelf vind ik dit een interessant verhaal, zonder dat het me uitmaakt wie nu gelijk heeft. De stukken die Gijs hiet plaatst geven wel een mooi beeld weer hoe men vroeger tegen sommige zaken aankeek en hoe men zaken rapporteerde.

Groet,

Mathieu.
    Een dag niet gewerkt is een dag langer geleefd.

Standaard

Een verhaal over de kaping op

www.youtube.com/watch?v=AlaeIcdfxxo

Standaard Wat anderen er van denken

Frank Jacobs en anderen geven hun mening

Zie ook www.nostalgium.nl/author/admin/ en www.nostalgium.nl/20e-eeuw/dodenvlucht-katwijk
    Laatst gewijzigd door Gijs; 4 januari 2018 om 11:42

Regels voor berichten