Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16

Discussie: DH.84 Dragon bij Aviodrome?

  1. #11

    Standaard

    Hoi Bazzmann,


    Inderdaad dat is hem! Toch een leuk vliegtuig!? Ook de S-38 heb ik helaas gemist en ik begreep dat deze eind dit jaar weer terug naar de VS gaat... Zou leuk zijn om ook deze kist bij de Aviodrome te zien als ze toch bezig zijn hahaha leest iemand van de Aviodrome mee?


    Ik kwam trouwens nog een foto van de Dragon van vandaag tegen op de Twitter! http://yfrog.com/nwhosoxj Volgens de twitteraar (vrijwilliger bij Aviodrome denk ik) is deze gemaakt op het nieuwe platform in de hangaar en ik moet zeggen het geeft een leuk beeld zo, dus Fogg hij is leuk te fotograferen!

    Groet,

    Mark

  2. #12

    Standaard

    De Iolar is gisteren (1 September) vertrokken bij het Aviodrome voor een Europese tour:







    Maar daarvoor in de plaats is de Sikorsky S-38 Osa's Ark aangekomen!







    De S-38 blijft tot ongeveer maart in Lelystad (Is de planning althans) voor een grondige beurt, daarna zal het toestel terugkeren naar de VS voor het honderdjarige jubileum van Sikorsky.

  3. #13

    Standaard

    De S-38 is deze week op Schiphol overgekocht door Kermit Weeks, eigenaar van het Fantasy of Flight museum, dus wie weet gaan de plannen nog veranderen..

  4. #14

    Standaard

    Ferry, dank je wel voor de prachtige foto's en update! Weet iemand al iets meer over de nieuwe planning?

  5. #15

    Standaard

    Zoals op Scramble Messageboard • Information te zien gaat het niet altijd helemaal goed met de Dragon Rapides van Classic Wings te Duxford.
    En dit was niet de eerste keer...

    Nu ja, genoeg ervaring met het snel blussen van brandjes...
    Laatst gewijzigd door stratofreighter; 18 september 2012 om 19:18
    Fokker maandelijkse updates in 2024: klik op Fokkernews

  6. #16

    Standaard

    Dat is een DH.89 Dragon Rapide, o.a. herkenbaar aan de taps toelopende vleugels en de kappen om het landingsgestel. De DH.84 Dragon heeft nog rechte vleugels.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •