Pagina 3 van 3 EersteEerste 1 2 3
Weergegeven resultaten: 21 t/m 25 van 25

Discussie: propeller

  1. #21

    Standaard

    De waarde is te bepalen aan de hand van twee dingen:
    1) Jaartal en fabrikant
    2) Gebruikt of niet

    Hoe raar het misschien ook klinkt, in het kader van #2 is het het mooiste als de propeller is gebruikt en dus een "levendige" geschiedenis heeft. Wat betreft de propellers die bij Hembrug zijn gemaakt, die zijn redelijk zeldzaam. Een gemiddelde prijs voor een gebruikte WO1 propeller is circa 750 dollar met een marge van 200 dollar. Daarbij is deze propeller een uniek stukje NL geschiedenis, waarvan de historie vooralsnog onbekend is. Altijd geld dat de waarde bepaling van dit soort voorwerpen afhangt "van wat de gek ervoor geeft".

    Hartelijke groet,
    Jan Grisnich

  2. #22
    jeske71 Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sander Bekijk bericht
    t gaat je toch niet alleen om de waarde he?
    nee natuurlijk niet, maar is wel leuk om te weten en voor de verzekering misschien wel nuttig om te weten. Die hebben er al na gevraagd.

  3. #23
    Geregistreerd
    8 januari 2011
    Locatie
    Den Hoorn (ZH)
    Berichten
    631

    Standaard

    nou ik heb de verzekering nog niets horen vragen over wat ik hier allemaal heb liggen, tis bij mij allemaal onverzekerd XD. maar de waarde kan inderdaad pas worden vastgesteld als de complete historie van het voorwerp bekend is. helaas kan ik je daarin niet verder helpen, is niet echt mijn cup of tea zegmaar.
    veel succes,
    Gr,
    Sander

  4. #24
    Geregistreerd
    30 januari 2010
    Locatie
    Zutphen
    Berichten
    76

    Standaard

    Ik kwam deze advertentie via marktplaats tegen:

    Propeller Koolhoven vliegtuig

    marktplaats Advertentie nr. 617881832

    Is dit niks voor het MLM?

  5. #25

    Standaard

    Deze propeller wordt nu door Jeske aangeboden op marktplaats: https://www.marktplaats.nl/a/verzame...-60-uniek.html
    Als het regent in mei is april voorbij.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •