Pagina 3 van 5 EersteEerste 1 2 3 4 5 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 49

Discussie: weer iets leuks op Ebay? 342

  1. #21
    Geregistreerd
    4 september 2010
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    177

    Standaard

    Als ik over die informatie beschik wil ik uiteraard graag zo'n plattegrond presenteren.
    Met name behandel ik het verloop van de oorlog van Mei 1940 t/m Mei 1945.
    De rode draad zullen toch de bombardementen zijn en de activiteiten op het vliegveld.
    Maar ook Then & Now foto's zover de situatie nog het zelfe is, zoals foto's gemaakt in Badhoevedorp waar vliegers gevestigd waren.
    De 3 delen van Ab Jansen vormen voor mij de basis van de informatie. Aangevuld met de boeken "Operatie Manna" en "Doelwit Schiphol"

  2. #22
    Geregistreerd
    8 januari 2011
    Locatie
    Den Hoorn (ZH)
    Berichten
    631

    Standaard Douglas Op Ebay

    Holland Niederlande Flugzeug Douglas DB 8A-3N ?? mit Kennung WK II | eBay

    deze foto van de 398 staat weer op Ebay, vorige keer had ik hem niet gekocht omdat de verkoper er 100 euro voor wilde, hij staat nu al op 45 euro en gaat dus alweer mijn pet te boven (dit gaat nog wel maar word ongetwijfeld nog hoger). wellicht kan iemand hem hier wel betalen. deze foto is genomen vanuit een aparte hoek waardoor wellicht een deel van de puzzel van hoe de vleigtuigen op Ockenburg verspreid stonden kan worden opgelost. ook staat er helemaal rechts een van de G.1's. met deze foto is precies te bepalen welk vliegtuig waar stond, helaas dat daar zoveel geld voor betaald moet worden voor een foto van 6 bij 4 cm, maar dat schijnt normaal te zijn volgens de verkoper.
    Gr,
    Sander

  3. #23
    Geregistreerd
    8 januari 2011
    Locatie
    Den Hoorn (ZH)
    Berichten
    631

  4. #24
    Geregistreerd
    14 maart 2011
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    248

    Standaard

    ACHTUNG ! DAS FOTO STAND VOR 4 WOCHEN SCHON MAL ZUR AUKTION, LEIDER HAT DER HOLLÄNDISCHE KÄUFER NICHT BEZAHLT!!

    Tja t'is crisis niewaar?

  5. #25

    Standaard

    ik dacht dat Jan v.d. Heuvel ze gekocht had , volgens deze topic. Of zijn dit weer kopiën en verzint die verkoper het verhaal van "niet betaald" ......

  6. #26

    Standaard

    Ja, ik heb (had) deze foto's gewonnen.

    Ik doe niet aan internet-bankieren en mijn internationale overshrijvingskaarten zijn op, dus ik ben gedwongen het geld contant via een aangetekende brief te sturen.

    Ebay en de verkoper geven niet de straat en huisnummer op en ervaring heeft mij geleerd dat de brief dan door de Duitse Post wordt teruggestuurd wegens onvolledig adres.


    Ik heb de verkoper dit kort na de veiling (via Ebay) bericht, doch de verkoper heeft hier niet op gereageerd.

    Na een bepaalde tijd krijg je van Ebay een herinnering (Betaal je object) en ik heb dit bericht beantwoord met bovenstaand verklaring en het verzoekmij de straat en het huisnummer van verkoper op te geven (Ebay moet hier ongetwijfeld over beschikken).

    Ook Ebay heeft hierop niet gereageerd.

    Het is mij dus onmogelijk gemaakt om te betalen,

    Dit levert mij drie aantekeningen vooronbetaald object op, doch ik ga hgiertegen in beroep.

    Jan

  7. #27
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.278

    Standaard

    Het blijft vreemd dat ook de verkoper zich hier niet aan de eBay regels heeft gehouden en dat eBay dat blijkbaar accepteert. Bij het mislukken van de verkoop is hij gehouden de foto's aan de tweede hoogste bieder aan te bieden en dat heeft hij dus niet gedaan omdat hij ze opnieuw te koop heeft aangeboden.

    Ruud.

  8. #28
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.278

    Standaard

    Beste Jan.

    Ik heb gekeken op de feedback van de verkoper "advodat" die niet reageerde op jouw vraag om zijn huisadres. Als je dat ook had gedaan had je gezien dat de jouw bekende Tom Willis, op eBay icxdik op 24.09 feedback voor deze verkoper heeft achtergelaten. Hij had je misschien wel de straatnaam kunnen doorgeven, de naam en woonplaats van de verkoper had je in ieder geval al van eBay in een mail gekregen ter bevestiging van de koop.
    Wat eBay betreft, jouw geschiedenis herhaalt zich.

    Ruud van Ommeren.

  9. #29
    Geregistreerd
    8 januari 2011
    Locatie
    Den Hoorn (ZH)
    Berichten
    631

    Standaard

    Hey Jan,
    ga je nog een keer hierop bieden? ik zal je dan niet in de weg gaan staan, vind het zowiezo raar dat de verkoper zo snel al rottig gaat doen en normaal hebben ze nooit echt problemen met hun adres afstaan. raar verhaaltje.

  10. #30
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.278

    Standaard

    Hallo Sander.

    Een verkoper geeft aan welke betalingsmogelijkheden hij accepteert en vaak staat er dan ook nog "indien u hiermee niet accoord gaat, niet bieden". Cash in een envelop is niet meer van deze tijd en steeds minder geaccepteerd.

    Ruud.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •