Pagina 2 van 5 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 49

Discussie: weer iets leuks op Ebay? 342

  1. #11
    Geregistreerd
    8 januari 2011
    Locatie
    Den Hoorn (ZH)
    Berichten
    631

    Standaard

    ik weet niet of dit handig is, maar het lijk mij handig om een soort van lijst te maken van ebay accounts van mensen hier op het forum zodat je weet dat je tegen elkaar aan het opbieden bent? of zoals in mijn geval dat je weet dat hij in goede handen gaat komen en kan stoppen met bieden

  2. #12

    Standaard

    Vincent,

    ik heb inderdaad de G-1 foto's bemahtigd (342,346 en wrakken).

    Sander, ik geloof dat mijn id op Ebay te zien is als n***i.

    Ik hoop dat ik in dit geval niet heb zitten opbieden tegen iemand anders van het forum, want de prijzen werden behoorlijk opgedreven.

    En helaas Vincent, je zal voor het beschikbaar komen van de G-1 foto's moeten wachten tot het tweede deel van het Fokker G-1 boek uit is.
    Maar ik heb wel een aantal andere foto's van Shiphol tijdens of vlak na de meidagen 1940,die je kan gebruiken.

    Jan

  3. #13
    Geregistreerd
    8 januari 2011
    Locatie
    Den Hoorn (ZH)
    Berichten
    631

    Standaard

    je hebt in ieder geval deze keer niet tegen mij opgeboden, die foto met de T 5's erop vond ik wel leuk, maar de bedragen werden inderdaad al hoog, zo hoog zelfs dat ik ze niet eens kon betalen hahaha. ik hou het denk ik toch maar bij Douglasjes
    ik denk dat mijn Ebay account te zien is als m***s gok ik, ik denk dat het gewoon de eerste en laatste letters zijn met 3 sterren er tussen?

  4. #14
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    230
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    Jouw id is n***l, Jan, klein verschilletje.

    Ger.

  5. #15
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.303

    Standaard

    Je versleutelde naam op eBay te weten komen is niet zo moeilijk. Bod uitbrengen en dan een keer de aanbieding oproepen zonder in te loggen. Aangezien je weet wat je maximumbod is geweest kun je je versleutelde naam zien. Niet hoog bieden natuurlijk maar gewoon ingeven wat aangegeven wordt als minimum verhoging. En dan maar hopen dat er iemand een hoger bod uitbrengt/heeft uitgebracht.

    Ruud.

  6. #16
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.303

    Standaard

    Ik weet niet of het iemand is opgevallen maar er is tweemaal dezelfde foto ter verkoop aangeboden. Namelijk de vliegtuigrestanten tussen Hangar D en de BomVa-hangars.
    Ze brachten 58,55 en 56,00 euro op. Of zaten er verschillen in die ik niet heb gezien?
    Objectnummer: 221120608087
    Objectnummer: 221121642797.
    Misschien toch naoorlogse afdrukken gemaakt voor Kameradentreffen of zo?

    Ruud van Ommeren.

  7. #17
    Geregistreerd
    4 september 2010
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    177

    Standaard

    Beste Jan,

    Ik hou mij aanbevolen voor Schiphol / Haarlemmermeer foto's voor de website.
    Het idee komt steeds meer bij mij op om het onderwerp Schiphol op een aparte website te zetten.
    Het doel is om in mei 2013 online te gaan...

    PS: Alle foto's worden uiteraard getoond met naamsvermelding van de verzamelaar...
    Laatst gewijzigd door Vin1; 12 september 2012 om 21:52

  8. #18
    Geregistreerd
    8 januari 2011
    Locatie
    Den Hoorn (ZH)
    Berichten
    631

    Standaard

    hey Vincent,
    Ben je toevallig bezig met een overzicht van waar alle vliegtuigen op schiphol stonden na de capitulatie? of is het meer een verzameling van foto's?
    Gr,
    Sander

  9. #19
    Geregistreerd
    4 september 2010
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    177

    Standaard

    Hoi Sander,

    Ik ben bezig met een verloop van Schiphol van vlak voor Mei 1940 t/m Mei 1945. Daarin is het ook interessant welke toestellen er stonden op Schiphol, maar dat is slechts een onderdeel van het geheel natuurlijk.
    En foto's zijn uiteraard ter illustratie altijd erg interessant om een verhaal kracht bij te zetten.

  10. #20
    Geregistreerd
    8 januari 2011
    Locatie
    Den Hoorn (ZH)
    Berichten
    631

    Standaard

    en ga je dan ook een plattegrond maken van de situatie in mei 1940 met hoe alle vliegtuigen verspreid stonden? mijn Ebay code is trouwens e***s

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •