Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergegeven resultaten: 11 t/m 13 van 13

Discussie: CANUCK

  1. #11
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.268

    Standaard

    Hallo Tracker.

    Schitterend hoe je het artikel ontleed. Soms voor mij "boven mijn Pet" (het weer) maar mijn appreciatie is huizenhoog.
    Nadeel voor mij is dat ik mijn simpele commentaar bijna niet durf te geven omdat ik totaal niet technisch ben.
    Maar goed, je bent op dit forum of niet.

    De Canuck is één van de kisten die in mijn jeugd ook op mij grote indruk maakte. Illegaal fietsend in het grensgebied Limburg/Duitsland via de hei achter Brunssum om engelse kisten te zien en hem daar voor het eerst waar te nemen, blijkbaar een visite bij de engelsen.
    Dat het niet tot een volgend "eigen product" is gekomen is een puur politieke. Het heeft de Avro Arrow de kop gekost. Leek mij ook een mooi product.

    >Deze zijn zonder uitzondering allemaal en altijd 'zéér succesvol' ingezet in Canada zelf.<
    De Canadezen hadden de Canuck ook in Duitsland gestationeerd. Vier squadrons van eind 1956-1962, hierbij de Sabre vervangend, juist vanwege de all-weather mogelijkheden.

    Tot zover mijn bescheiden bijdrage aan dit topic.

    Ruud van Ommeren.

  2. #12

    Standaard

    Gisteren avond zat ik wat rond te kijken in oude berichten van het forum en kwam ook deze weer tegen. Er miste wat foto's die ik terug gezet heb. Ik haal hem maar weer even naar boven zodat ook mensen die zich later aangemeld hebben kunnen genieten van dit verhaal!

    Groet,

    Mathieu.
    Laatst gewijzigd door Mathieu; 28 juni 2017 om 12:17
    Als het regent in mei is april voorbij.

  3. #13

    Standaard

    @ Mathieu, re #12
    Dank hiervoor Mathieu, met aandacht gelezen...het was nieuw voor mij !
    Groetjes,
    Trudy

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •