Pagina 3 van 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 35

Discussie: Propellor vraag.

  1. #21
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mathieu Bekijk bericht
    En is Edwin de gelukkige?
    Dat vind ik een hele terechte vraag! Mijn bod heeft altijd als hoogste gestaan, en nu is het verkocht. Ik heb er echt een hekel aan als er onderhands dingen via Marktplaats verkocht worden, zonder de (zichtbare) hoogste bieder op de hoogte te brengen.

    Wel fijn mijn mening vragen over de propeller, en niet ingaan op mijn hoogste bod. Ik vind het geen stijl!

  2. #22
    Geregistreerd
    7 juni 2010
    Locatie
    NL
    Berichten
    183

    Standaard

    Ik heb er echt een hekel aan als er onderhands dingen via Marktplaats verkocht worden, zonder de (zichtbare) hoogste bieder op de hoogte te brengen.
    Edwin, gebeurd jammer genoeg vaker. Blijkbaar zijn de spelregels voor dergelijke veilingsites niet voor iedereen even duidelijk. Uiteraard staat het de verkoper vrij om te bepalen aan wie hij zijn waar verkoop maar er bestaat ook nog zoiets als fatsoen.

  3. #23
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    230
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    De verkoper zal zich wel niet willen verantwoorden op deze site van zijn "handelen".
    Vind ik ook stijlloos!

    Ger.

  4. #24

    Standaard

    Hoi,

    Wat dat betreft vind ik Ebay beter, de einddatum ligt vast en tot nu toe heb ik nooit problemen ondervonden met het ontvangen van de "gewonnen' goederen.

    Groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

  5. #25

    Standaard

    Ik vind het jammer dat hier nu weer negatieve reacties komen betreffende de verkoop van de propellor. Kan me voorstellen dat Edwin teleurgesteld is maar ik was niet op de hoogte van zijn bod.

    Ons contact was beperkt tot de ene reactie van hem hierop het forum. Mijn email adres was hem bekend en biedingen op Marktplaats zijn anoniem. Verder is een verkoper op Marktplaats niet verplicht de hoogste bieder iets te verkopen danwel het object per defintie te verkopen per marktplaats. Dat weten bieders ook, dacht ik? EBAY werkt anders.

    Iets meer persoonlijk contact per email of telefoon waren beter geweest. Ik ben dankbaar voor zijn expertise als genoemd in de post hier ergens boven maar in het uiten van bovengenoemde kritiek kan ik me niet vinden.

    Met vriendelijke groet,

    André Jans

  6. #26

    Standaard

    Hoi André,

    Heb je nu ook de 2e te koop? Kwam net deze advertentie tegen op marktplaats:
    Marktplaats.nl - Fokker D-VII (D-7) propeller propellor Luchtvaartafdeeling - Luchtvaart en Vliegtuigspotten

    Groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

  7. #27

    Standaard

    Hallo Matthieu,

    Nee die D-VII prop is niet van ons. Zag dat ie al enige tijd te koop was maar ken de verkoper niet.

    We hebben geen plannen om de 2e prop te verkopen. Oorspronkelijk waren we helemaal niet van plan te verkopen maar de kosten op vliegveld Hoogeveen gaan behoorlijk omhoog en vliegclubs zitten nooit ruim bij kas.

    Aangezien wij geen museum zijn en onze voorkeur uitgaat naar vliegtuig bouw, en vliegen zelf, moest één van de props eraan geloven.

    Groeten, André

  8. #28

    Standaard

    Hoi André,

    Toch leuk te zien dat er ineens weer 3 oude Fokker propellers boven water komen!
    Zijn jullie op het moment nog met grote projecten bezig?

    Groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

  9. #29

    Standaard

    Hallo Mathieu,

    We heben op dit moment 3 projecten:

    Een Pietenpol Aircamper nieuwbouw.
    Een Auster MK.6 restauratie.
    Een Rebel Murphy nieuwbouw.

    De voordeur van de hangaar wil nog net dicht.

    Wix.com Dutch Nostalgic Wings created by marcvanhulzen based on construction-com | Wix.com

    Groeten, André

  10. #30

    Standaard

    Hoi André,

    Dat klinkt goed! Komende zomer kom ik eens langs, was toevallig laatsts op Hoogeveen en het leek dat er normaal vrij veel actie is met historische toestellen. Helaas voor mij was het uitgestorven op het moment dat ik er was. Even een heel andere vraag, ik begrijp dat je veel weet over de MLD. Zegt de naam Klaasema je toevallig iets? Op de LTS hadden wij een oud MLD man werken die ook op de Breguet Atlantic gevlogen had.

    Groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •