Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Vraag. Foto plaatsen in bericht.

  1. #1

    Standaard Vraag. Foto plaatsen in bericht.

    Geachte forumleden,

    Mijn naam is Boris en ik lees al een tijdje mee op dit forum.
    Mijn intresses zijn o.a. vliegtuigen en geschiedenis zodat dit forum een goede plek is waar ik regelmatig kijk.
    Hoewel ik al een tijdje meelees heb ik sinds korte tijd ook een account zodat ik de foto’s ook kan zien.
    Tot nu toe nooit de intensie gehad om wat te posten omdat het kennisniveau van de aanwezige forumleden. Hierdoor nooit het idee gehad om ook een duit in het zakje te doen.

    Ik heb nu echter een foto die ik hier graag op het forum wil laten zien.
    Het was mij gelukt om deze foto te uploaded. Echter plaatsen in een bericht lukt niet echt.
    De aanwijzing in FAQ zegt: ""Als je een afbeelding hebt geüpload als bijlage, kun je op het pijltje klikken naast het 'bijlagepictogram' en de afbeelding uit de lijst selecteren". Echter ik kan geen pijltje vinden naast het bijlagepictogram. Waar staat dit nu eigenlijk? En over wel bijlagepictogram gaat het hier eigenlijk?

    Kan iemand mij een aanwijzing geven. Wat zie ik over het hoofd?

    Bij voorbaat dank.

    Mvg, Boris

  2. #2

    Standaard

    Hoi Boris,

    Plaatsen van een foto in een notedop:

    1. klik op "managing attachments
    2. Klik op browse, als je aangklikt hebt welke afbeeldingen je wilt plaatsen==> ga naar 3
    3. klik op "upload"

    Als alles ge-upload is klik je op "sluit venster".

    Boven het veld waar je je tekst hebt getyped staan een aantal incoontjes, een daarvan is een paperclip. Klik deze aan, dan klikje "insert all"

    Daarna klik je als je text klaar hebt op "submit reply"

    Hoop dat dit helpt!

    Groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

  3. #3
    Geregistreerd
    13 november 2007
    Berichten
    680
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    Hallo Boris,

    Zie de eerste afbeelding in dit bericht: http://www.nederlandseluchtvaart.nl/...n-tekst-16621/

    Het bijlagen pictogram is de paperclip. Die zie je ook wat donkerder blauw in de afbeelding. Daar rechts van zit een heel klein pijltje (driehoekje) dat naar beneden wijst.

    Maar als dat niet lukt, dan kun je die stap achterwege laten. Dan kunnen mensen de foto nog altijd zien, maar dan staat hij niet tussen de tekst in.

  4. #4

    Standaard

    Maar het blijft een heel gedoe hoor Boris...

    Tracker

  5. #5

    Standaard

    Heren,

    Bedankt voor het helpen.
    Het noemen van het paperclipje bracht de oplossing.
    Heb ondertussen de foto in een andere berichtje op het forum gezet.

    Mvg, Boris

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •