Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Ph-cmd - 960

  1. #1
    Geregistreerd
    14 maart 2008
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    845

    Standaard Ph-cmd - 960

    Weet iemand ook welke kleur de Koolhoven FK43 - 960, de ex-PH-CMD had toen het een militair toestel werd? Ik ga er een bouwen 1/72 voor de Ypenburg diorama in Hoogeveen. Ik ga er van uit dat deze grijs was geverfd maar ik weet het natuurlijk niet zeker.

    Henry

  2. #2
    Geregistreerd
    14 maart 2008
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    845

    Standaard 1/72 Ypenburg

    Hier een paar foto's van de diorama in Hoogeveen, Ypenburg tijdens de aanval, ongeveer 4x4 meter grootte. Deze word helemaal opgeknapt en er worden wat DB's en DXXI's, JU52's toegevoegd. Ik ben nu bezig met een FK43 en een DH90 van balsa. Ideeen en suggesties om dit weer in superstaat te krijgen zijn altijd welkom voor de verbetering. Er komen nog een paar ME110's bij die een DB gaan neerhalen. En hangars natuurlijk. Misschien voor Wings & Wheels in mei klaar?????


    Henry

  3. #3
    Geregistreerd
    8 januari 2011
    Locatie
    Den Hoorn (ZH)
    Berichten
    631

    Standaard

    ik zou in ieder geval de spleet in het midden wegwerken, en veel naar foto's van tijdens mei 1940 kijken, ik denk dat je aan de hand van die foto's de boel goed kan namaken waar ieder vliegtuig lag enzo. en misschien iets aan het gras doen, het ziet er wel heel groen uit voor een vliegveld waar steeds vliegtuigen van op hebben gestegen.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •