Pagina 24 van 44 EersteEerste ... 14 22 23 24 25 26 34 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 231 t/m 240 van 438

Discussie: Fokker D.21 FSX

  1. #231

    Standaard

    Heej, kun je niet een beta D-21 beschikbaar stellen voor al je fans op nederlandseluchtvaart.nl

  2. #232
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Leuk idee Pieter, ik ga er eens over denken!

  3. #233
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    @j.weel: dat is dit draadje: http://www.nederlandseluchtvaart.nl/...riaties-29324/

    Ik heb echter geen zin om de kleuren nog te gaan veranderen, dat kan mijn psyche niet aan

    In elk geval, een update van de cockpit:


    Met de hartelijke dank aan Huub Vink en Michel Migaud voor de klokjes

    Met de vliegeigenschappen ben ik inmiddels ook een heel eind op weg!

    En over het vorige bericht: zijn er geinteresseerde voor een beta? Laat het horen, kunnen de vliegeigenschappen ook eens beproefd worden!

    En houdoe!

  4. #234

    Standaard

    Overigens heeft Mathieu een hoofdrol gespeeld bij de klokjes want alle gegevens (en volgens mij ook een aantal tekeningen) waarop de klokjes gebaseerd zijn komen bij hem vandaan.

    Het paneel ziet er erg veelbelovend uit. Ergens moet ik nog een hoge resolutie foto hebben van het instrumenten bord van de 229 in het Crash museum. Op de foto zijn nog wat resten te zien van de originele wijzerplaten.

    Ik zal voor je gaan zoeken, maar ik ben nu aan het studeren dus dat wordt niet voor volgende week.

    Voor wat betreft je aanbod om de bèta te mogen testen hou ik mij aan bevolen. Niets is meer rustgevend dan om voor het slapen gaan, een rustig rondje over virtueel Nederland te vliegen . Ook zal ik me in de snelheden verdiepen.

    Groet,
    Huub
    Laatst gewijzigd door huub vink; 7 februari 2014 om 11:43 Reden: Spelling blijft moeilijk

  5. #235

    Standaard

    Ja, een Beta lijkt me wel gaaf hoor!

  6. #236
    Geregistreerd
    5 januari 2010
    Locatie
    heerhugowaard
    Berichten
    927

    Standaard

    Ik moet dat hele spel nog hebben want dat heb ik nog nieteens
    de D21 is dan natuurlijk een must have als nederlander

  7. #237

    Standaard

    Hoi Daan,

    De tekst airspeed op de snelheidsmeter moet eigenlijk nog vervangen worden in "SNELHEID" en de inhoud van de benzine tank is die van de G.1.

    Groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

  8. #238
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Bedankt Mathieu, wordt veranderd! Benzinestand heb ik inmiddels ontvangen!

    Nog een vraag overigens aan jou Mathieu: was de lijn op de inlaatdrukmeter van 90-120 rood of gewoon wit?

  9. #239

    Standaard

    Hoi Daan,

    Bedoel je cirkel vormige lijn? Als je dat bedoeld kan ik zeggen beide, rood en wit.
    Achter op de inlaat drukmeter zit een schroefje waarmee je het rode gebied kunt instellen. Dit was omdat deze instrumenten voor verschillende motoren te gebruiken was en die hadden allen hun eigen maximale inlaatdruk waarden. Wat deze waarden voor de mercury was weet ik niet zo uit het hoofd.

    Groet,

    Mathieu.
    Laatst gewijzigd door Mathieu; 10 februari 2014 om 16:57
    Als het regent in mei is april voorbij.

  10. #240

    Standaard

    Hoi Mathieu,

    Er zitten nog wel meer verkeerde klokken in, maar ik heb de klokjes van de G-1 aangeboden als start.

    Overigens is er op de (beschadigde) wijzer plaat van de 229 in het crash museum niets meer te zien van de tekst "SNELHEID". Ook zijn de letters veel groter dan op deze klok.

    Maar ik probeer Kaasjager hier en daar een beetje bij te staan en ik denk je straks verrast zal zijn van het prachtige resultaat. (Ik bedoel te zeggen: Ik heb een hoop van je geleerd de afgelopen jaren ).

    Een vraagje. Weet jij wat de tekst was op de schaal van de Ragonot Voltmeter? Zeker in die tijd gebruikte de Fransen het woord "Tension" vaker dan "Volt".
    Ik begreep dat op het Ragonot paneel vande G-1 om die reden "V" op de kast was gezet onder de voltmeter. Maar dit kan uiteraard ook een "broodje aap" zijn.

    Overigens kijk ik nog steeds voor je uit naar Ragonot zekeringhouders, maar die zijn nergens meer te vinden.

    Met groet,
    Huub
    Laatst gewijzigd door huub vink; 11 februari 2014 om 23:35

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •