Pagina 40 van 44 EersteEerste ... 30 38 39 40 41 42 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 391 t/m 400 van 438

Discussie: Fokker D.21 FSX

  1. #391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kaasjager Bekijk bericht
    Vervolgens begin ik half november aan Project X (zo noem ik het nog even, al weten sommigen al wat er komen gaat, het is in ieder geval een vliegtuig voor FSX).
    Ben benieuwd!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kaasjager Bekijk bericht
    Dat belooft een interessant project te worden.
    Als het is wat ik denk dan is zeker weten een interessant project!
    Als het regent in mei is april voorbij.

  2. #392
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    En daar gaan we dan! Het is zeker een interessant project. Vandaag ben ik gestart en dit is het eerste plaatje. Wie denkt wat het is??


  3. #393
    Geregistreerd
    2 februari 2008
    Locatie
    Bussum
    Berichten
    20

    Standaard

    Dat kan er maar eentje zijn, de Fokker T-V

    Met vriendelijke groet,

    Roland Peters
    Laatst gewijzigd door Insane; 1 november 2014 om 18:22

  4. #394
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Yep Roland, dat is 'm! Meer info zal later pas volgen, er moeten nog wat dingen gereged worden.

  5. #395
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Zo, wat updates rond de D.21.

    Ik heb de kans gekregen om TacPack te gebruiken. TacPack is een uitbreiding voor FSX die je de mogelijkheid biedt om te schieten, bommen te gooien, aerial refueling en dergelijke combat zaken die FSX zelf niet ondersteunt. Hoewel TP betaalde software is, zal de D.21 freeware uitgebracht worden. Het is echter wel zo, dat de gebruiker er nut van heeft als hij/zij ook TP heeft geïnstalleerd.

    De eerste tests hiermee zijn achter de rug, mijn D.21 kan nu ook schieten. Het belangrijkste is nu om te zorgen dat de mitrailleurs op de juiste positie en hoeken komen, zodat ze goed afgesteld staan.

    Daarom is mijn vraag: wie weet wat de schietafstand was van de D.21? Ik meen ergens gehoord te hebben dat het 300 m was.

  6. #396
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Vanavond is de laatste fase gestart, die aan officiële publicatie vooraf gaat. De versie, zoals ik hem ga uitbrengen, is gestuurd naar mijn betatesters team. Officiële publicatie zal niet lang meer duren.

    Feestje mensen!

  7. #397
    Geregistreerd
    6 maart 2013
    Locatie
    Westerbork
    Berichten
    1.936

    Standaard

    Gefeliciteerd!
    Het is een lang, maar buitengemeen interessant verhaal geworden. Ik vlieg al sim sinds FS2 op de Commodore-64 en heb dus heel wat kistjes voorbij zien komen op de add-on markt, maar dit is de eerste keer dat ik van A-tot-Z het bouwproces heb gezien

    Toch jammer dat ik wegens ruimtegebrek m'n FS2004 (of FS9) heb moeten verwijderen. Het nieuwere (of: minder oude) FSX neemt nog meer ruimte in beslag, dus dat wordt 't voorlopig ook niet.
    Maar 't kriebelt wel weer met zo'n kist als de D.XXI in de pijplijn...

  8. #398
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Bedankt Heron!
    Ik vond het een ontzettend leuk en heel leerzaam proces. Van de mensen hier heb ik erg veel geleerd. En het feit dat ik ermee online ben gegaan, was voor mij een stok achter de deur om ook écht eens wat van mijn hobby te maken.
    Het bouwproces is echter wel verschillend van een standaard addon (tot nu toe dan). Vrijwel elke developver ontwikkelt in FSDS of (G)Max. Ik heb voor Blender gekozen, feitelijk was er nog niemand die er zo serieus voor FSX mee aan de gang was. Het leuke is, we hebben nu zelfs een toolset, die een 3D-model uit Blender naar FSX exporteerd (dus naar een .mdl).

    Het was allemaal een hele uitdaging, en ik ben er nog niet, maar dankzij jullie hulp, kritiek, info, advies, inbreng heb ik iets leuks neer kunnen zetten. Dus van deze kant: hoeraatje voor de leden van Nederlandse Luchtvaart!

  9. #399
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Mensen, release duurt niet lang meer! Nog voor het weekeinde, plan ik...

  10. #400
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    De files zijn vanavond het internet opgegaan, dus afhankelijk van de servers is het bestand vandaag/morgen beschikbaar.

    Veel plezier!

    Hierbij nog het handboek wat ik erbij gemaakt heb, voor iedereen die het graag wil lezen. Bedankt voor al jullie support mensen!
    https://drive.google.com/file/d/0B3r...ew?usp=sharing

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •