Pagina 11 van 44 EersteEerste ... 9 10 11 12 13 21 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 110 van 438

Discussie: Fokker D.21 FSX

  1. #101
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eric7325 Bekijk bericht
    en dan nu het ontwerp in een 3d-printer.....
    Ja, haha Wat doen we moeilijk? Gewoon een printer pakken die staal, Elektron, hout en linnen kan printen, en klaar is kees

    Goed, kleeeeeiiine updeet! Staartwiel heeft wat kleur.
    Ik gebruik eigenlijk een mix van 'zelf iets inkleuren' en 'foto uitknippen en vervormen'. Dat is hier goed te zien.

    Weet iemand overigens hoe dat zit: als ik dus een foto van het internet neem, er een reepje van 60x100 pixels van uitknip en dat dusdanig omvorm zodat het voor een skin nuttig kan zijn, moet ik dan nog vermelden waar ik dat deeltje vandaan heb? Of toestemming vragen?

  2. #102
    Geregistreerd
    7 juni 2010
    Locatie
    NL
    Berichten
    183

    Standaard

    Weet iemand overigens hoe dat zit: als ik dus een foto van het internet neem, er een reepje van 60x100 pixels van uitknip en dat dusdanig omvorm zodat het voor een skin nuttig kan zijn, moet ik dan nog vermelden waar ik dat deeltje vandaan heb? Of toestemming vragen?
    Lijkt mij bijna onmogelijk om achteraf aan te tonen dat wat jij hebt gebruikt aan copyright onderhevig is

  3. #103
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Natuurlijk ivm de LVA vliegerkleding de piloot aangepast, zodat het model ook wat geloofwaardiger overkomt. Ziet er mijns inziens al een stukkie beter uit dan eerst.

    NB: hij krijgt een mooie leren jas, mét sjaaltje, zoals we dat op een foto van Guus Kiel kunnen zien. Vond ik wel een leuk detail

  4. #104
    Geregistreerd
    5 januari 2010
    Locatie
    heerhugowaard
    Berichten
    927

    Standaard

    gaaf
    je maakt er echt een top werkje van

    vraagje hoe ga je de vliegeigenschappen van het toestel maken in het programma
    de echte was nogal vrille gevoelig wat ook weer goed uit te buiten was
    omdat I er ook weer makelijk uit e halen was
    en erg wendbaal

  5. #105
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Dankjewel!

    Ja, die vliegeigenschappen moeten ook nog gemaakt worden. Ik ga me daar nu nog geen zorgen over maken :P

    Maar, je kunt al wel een behoorlijk eind in de richting komen door wat bestanden aan te passen enzo.

  6. #106
    Geregistreerd
    13 november 2007
    Berichten
    680
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    Als je nog data zoekt, ik heb nog wel wat gegevens over de vliegeigenschappen. Ik weet niet of Fogg nog wat bruikbare gegevens heeft?

  7. #107
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arjan Bekijk bericht
    Als je nog data zoekt, ik heb nog wel wat gegevens over de vliegeigenschappen. Ik weet niet of Fogg nog wat bruikbare gegevens heeft?
    Bedankt voor het aanbod, ik zal tzt wel contact met je opnemen!

  8. #108
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Mensen, de knoop is door: het wordt de 213! Met de foto's uit Fogg's boek kan ik al een heel eind komen, maar al heeft iemand aanvullende informatie, zie ik die graag!

    De vlieger heb ik voor even opzij gezet, ik wilde namelijk voor mezelf wat voortgang zien

  9. #109

    Standaard

    Beste Kaasjager,

    Dat je wat vooruitgang wilt zien kan ik begrijpen. Je bent momenteel al aardig lang bezig (voor wat het einddoel eigenlijk is, een vliegtuigje in een simulator) en blijkbaar moet je nog heel veel doen.

    Ik kan dus alleen maar zeggen: "Respect! En dat je nog maar veel plezier mag beleven aan het maken van dit mooie model."

    Ik volg dit draadje met veel bewondering voor het resultaat tot nu toe en je inzet om iets echt moois te maken.
    Ga zo door en bedankt voor het uitgebreide delen met ons.

    Mvg, Boris

  10. #110
    Geregistreerd
    5 januari 2010
    Locatie
    heerhugowaard
    Berichten
    927

    Standaard

    Gaaf
    Mijn model is ook de 213
    dan kan ik hem straks ook op de pc vliegen

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •