Pagina 15 van 44 EersteEerste ... 5 13 14 15 16 17 25 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 141 t/m 150 van 438

Discussie: Fokker D.21 FSX

  1. #141
    Geregistreerd
    5 januari 2010
    Locatie
    heerhugowaard
    Berichten
    927

    Standaard

    hij word haaf
    ik moet dat spel tog maar is kopen

  2. #142
    Geregistreerd
    8 april 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    1.271

    Standaard

    Kaasjager, wordt het geen tijd voor een naam verandering?

    D.21 maker?

    Out of all the things I have lost, I miss my mind the most.

  3. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kaasjager Bekijk bericht
    Tja, de animaties zijn nog niet gemaakt, dus erg veel vliegplezier heb ik er nog niet aan. Ik ga nu bezig aan het effect van het linnen op de roeren, heeft iemand daar nog tips voor?
    Ik teken altijd eerst de contouren en vul daar na in twee lagen licht en schaduw in. Vervolgens speel ik wat met de transperantie om het naar mijn zin te krijgen. En tot slot merge ik de hele santekraam. Die techniek ziet er ongeveer zo uit (aileron van een Bf109K waar ik nog mee bezig ben):



    Er is een goede "tutorial" op simmers piant shop van iemand die een iets andere techniek gebruikt

    Making Canvas Control Surfaces

    Succes,
    Huub
    Laatst gewijzigd door huub vink; 5 oktober 2013 om 18:13 Reden: Plaatje toegevoegd

  4. #144
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Wow, bij het zien van jouw textures Huub, val ik in het heeele grote niet...

    Deze manier vind ik overigens voor het richtingsroer wat overdreven, maar op de rolroeren pas ik hem misschien wel toe.

    Dit is wat ik vooralsnog heb. Het lijkt redelijk op wat ik voor ogen had. Ik denk dat ik dit ook op de linnen delen van de romp ga toepassen.


    Met een detail:
    [URL=http://imageshack.com/i/0az664p]

  5. #145

    Standaard

    De ribben zijn misschien iets aan de smalle kant en ik zou er iets meer licht en chaduw in brengen.

    Onderstaand roer heb ik ooit voor een CFS2 D.21 gemaakt, die helaas nooit is uitgebracht.



    Hieronder de texture met de romp, zodat je hetzelfde effect van hier boven ook op de romp kan zien.



    Nogmaals succes,
    Huub
    Laatst gewijzigd door huub vink; 5 oktober 2013 om 19:08

  6. #146
    Geregistreerd
    13 november 2007
    Berichten
    680
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    Nog een tip: De muizen en het NL lettertype (wat Huub ook gebruikt) staan allemaal als download op Simmers Paint Shop. Als je problemen hebt met het downloaden moet je het maar laten weten, dan help ik je even aan voldoende rechten.
    Ook staat er een Photoshop bestand van de texture van de D.XXI zoals ik die voor de IL-2 serie heb gemaakt. Misschien kun je dingen gebruiken en/of afkijken.

    Op SPS rondneuzen kan sowieso veel handige tips opleveren. Veel dingen zijn handigheidjes, en er lopen een paar grote namen rond die af en toe wel eens laten zien hoe ze dingen tekenen.

  7. #147
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    @Huub: Mooie textures en bedankt voor de tips. Krijg ik wat inspiratie van

    @Arjan: ik ben op SPS ook al member, als Dutcheeseblend. Is al een nuttige site gebleken

  8. #148
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Vandaag toch maar aangedurft om het effect wat sterker te maken, mijns inziens is het goed uitgepakt! Ik moet er alleen nog wel een tijdje tegenaan kijken, voor ik zeker weet of ik er niets aan ga veranderen.


  9. #149

    Standaard

    Ik vind het roer ook goed gelukt.

    Huub

  10. #150
    Geregistreerd
    29 februari 2008
    Locatie
    P.B.Pouw
    Berichten
    932

    Standaard

    Een foto van de Finse D21 in strijklicht

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •