Pagina 33 van 44 EersteEerste ... 23 31 32 33 34 35 43 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 321 t/m 330 van 438

Discussie: Fokker D.21 FSX

  1. #321
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.567
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Oké, bedankt Huub, dat scheelt. Ik heb een schot achter de cockpit gezet, puur performance overwegingen. Anders moet je het hele frame naar achteren ook modelleren, en alle details achterin. Nu staat er een schot voor. Dus de radio wordt niet gemodelleerd.

    Verder: de Bär schakelaars moeten helemaal zwart zijn, begreep ik van Mathieu. Helaas is er dan van de schakelaars zowat niets meer te zien, dus overweeg ik toch een zilvergrijs accent aan te brengen. Is dit historisch aanvaardbaar, mannen?

  2. #322

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kaasjager Bekijk bericht
    Verder: de Bär schakelaars moeten helemaal zwart zijn, begreep ik van Mathieu. Helaas is er dan van de schakelaars zowat niets meer te zien, dus overweeg ik toch een zilvergrijs accent aan te brengen. Is dit historisch aanvaardbaar, mannen?
    Hoi Daan,

    Gewoon een kleine aanpassing doen voor de bruikbaarheid van de sim moet gewoon kunnen!

    Groet,

    Mathieu.
    Laatst gewijzigd door Mathieu; 4 april 2014 om 20:39
    Als het regent in mei is april voorbij.

  3. #323
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.567
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Ik heb er nu dit van gemaakt: het is niet alles, maar altijd beter zichtbaar!

  4. #324
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.567
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    De nieuwste ontwikkeling is de verbetering van de deurbinnenkant. Het oorspronkelijke model hiervan was zo ongeveer het laatste deel wat ik van het 3D model destijds had gemaakt, precies toen ik het ongeveer zat begon te worden. Vanzelf viel deze deur dus kwalitatief tegen, vandaar een hermodellering.

  5. #325

    Standaard

    Mooie deur! Overigens had ik nog niet gezien dat er iets aan de oude deur mankeerde.

    Groet,
    Huub

  6. #326
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.567
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    De deur en kap vond ik niet deugen. Vandaar een nieuwe versie. Dit is de gedeeltelijk opengeklapte kap.

  7. #327
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.567
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Zo, om nog even de moed erin te houden, wat sfeerplaatjes.




  8. #328

    Standaard

    Hoi Daan,

    Op de binnenkant van de deur hoort nog een tekst te staan, als ik me niet vergis was het "niet op staan". Zie foto gemaakt door Arjen bij Crash.

    Groet,

    Mathieu.

    Laatst gewijzigd door Mathieu; 8 april 2014 om 21:48
    Als het regent in mei is april voorbij.

  9. #329

    Standaard

    Prachtig werk, Daan!

  10. #330

    Standaard

    Volgens mij moet dat zijn "niet opstappen", maar voor de zekerheid zal ik dat even na kijken als ik thuis ben.

    Prachtig werk Daan en success met je wiskunde

    Huub


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mathieu Bekijk bericht
    Hoi Daan,

    Op de binnenkant van de deur hoort nog een tekst te staan, als ik me niet vergis was het "niet op staan". Zie foto gemaakt door Arjen bij Crash.

    Groet,

    Mathieu.


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •