Pagina 35 van 44 EersteEerste ... 25 33 34 35 36 37 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 341 t/m 350 van 438

Discussie: Fokker D.21 FSX

  1. #341

    Standaard

    Het natuurlijk vreselijk jammer van je eerdere werk, maar ik ben er van overtuigd dat je altijd spijt had gehouden als je het nu niet had aangepast.

    Klopt het dat ik nog een paar buizen mis in de zijwanden van het gedeelte waar de piloot zit?

    Hier in ieder geval nog een paar plaatjes van mijn vlucht van vanavond om er de moed een beetje in te houden.

    Groet,
    Huub








  2. #342
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.567
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Mooie screenshots Huub, ik vind persoonlijk dat je ze beter weet te maken dan ik. Maar misschien komt dat ook doordat ik nu plaatjes zie hoe een ander ze maakt.

    De extra buizen in de cockpit ontbreken nog inderdaad, deze vallen bij mij onder de catagorie 'onderdelen' en worden dus nog toegevoegd.

  3. #343
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.567
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Het wordt weer tijd voor een kleine update! In de afgelopen tijd is de belangrijkste verandering: de roerpedalen en de stuurknuppel. Deze zijn opnieuw gemodelleerd en hebben een vernieuwde en verbeterde skin gekregen. Bij deze het resultaat.


  4. #344
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.567
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Eerste test met nachttextures. Huub bedankt voor deze klokjes!


  5. #345

    Standaard

    Persoonlijk heb ik niet echt een idee hoe het licht van de speciale kwiklampjes gefilterd door Wood's glas er uit heeft gezien. Ik ben er van uit gegaan dat het een soort "black light" effect zou zijn. Met een zweem maar violet omdat het ultraviolet daar direct naast zit in het spectrum.
    Het in ieder geval een leuk effect!

    Ook blauw van het "gewone" lampje op het kompas komt er goed uit.

    Grappig om mijn eigen gepruts zo te zien Je vraagt je wel af hoe de piloot de schakelaars kon vinden in de verder aardedonkere stuurhut.

    Het voetenstuur en de stuurknuppel zien er goed uit. Het is het reisje naar Aalsmeer zeker waard geweest!

    Groet,
    Huub
    Laatst gewijzigd door huub vink; 24 april 2014 om 21:30 Reden: Schrijven blijft lastig

  6. #346
    Geregistreerd
    13 november 2007
    Berichten
    680
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    Het is lekker gevorderd in mijn afwezigheid. (Ik haat internet filters die deze zite blokkeren omdat het een "Communication and Search"(wat???) site is.

    Ik ben per toeval ook mijn voorbeelden van panchrome en orthochrome film tegengekomen. Dat zijn afbeeldingen waar ik een afbeelding als computer (pure) grijsschaal, pan- en orthochrome laat zien. Ik zal daar binnenkort een berichtje van plaatsen.

  7. #347
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.567
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Ik ben benieuwd Arjan, al begrijp ik niet helemaal wat je precies bedoelt.

    Ik heb het staafvizier ook aangepast, het ziet er nu stukken beter uit mijns inziens.



  8. #348

    Standaard

    Het model is helemaal top, maar het lijkt me aan de grote kant. Met name het draad raster lijkt erg groot en de draadeinden lijken een beetje aan de dikke kant. Uit mijn hoofd was het M10 dus was is de buitenzijde van de schroefdraad 10mm.

    Misschien valt het mee als je een sceenie maakt van een beetje verder. Als het dezelfde afmetingen heeft als de vorige versie zit het wel goed.

    Met groet,
    Huub


  9. #349
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.567
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    De pootjes voor Goertz zijn inmiddels gewijzigd!

    Verder heb ik het profiel van de banden veranderd in een geblokt ipv geruit profiel. Dit is accurater.



    Verder heb ik een en ander aan de draaiknoppen van de klokjes gedaan. Ik ben bezig met de klok. Het is een 8-daagse opwindklok. Tot nu toe kan je 'm instellen (tot zekere hoogte) en opwinden. De 'afwinding' werkt nog niet, ik weet ook niet of die ooit wel gaat werken. Niet nuttig ook, 8 dagen lang vliegen doet niemand Wel moet je dus voor een vlucht je klokkie instellen.

    Alledrie hieronder weergegeven klokjes hebben een werkende knop: de één voor de referentieroos in het kompas, de ander voor de millibars van de hoogtemeter en de derde dus voor de klok.


  10. #350
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.567
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Ik heb even een drietal screenies gemaakt van drie verschillende texture resoluties.
    In principe is mijn Fokker getextuurd met 4096x4096 textures. Dat is HOOG! Erg hoog!
    Mijn systeem kan het prima aan, dat wel. Maar ik gok (en wat ervaringen vertellen mij dit) dat de gemiddelde simmer, en zeker de simmer die een D.21 wil vliegen, waarschijnlijk niet zo'n super systeem heeft. De texure resolutie aanpassen kan dan helend zijn.

    Eerste plaatje: 4096 textures. Pin sharp tot in elk detail.


    Tweede plaatje: 2048 textures (dus een kwart van 4096). Weinig van te merken.


    Derde plaatje: 1024 textures (zoals FSX ze van oorsprong wil hebben, al is dat aan te passen). De kleinste details gaan wat verloren, scherpe randen worden minder scherp, maar het is nog steeds te doen.


    Graag hoor ik van jullie wat jullie mening hierom is! Is 1024 toegestaan wat jullie betreft?

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •