Pagina 36 van 44 EersteEerste ... 26 34 35 36 37 38 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 351 t/m 360 van 438

Discussie: Fokker D.21 FSX

  1. #351

    Standaard

    Knappe auto's hadden ze toen al zeg!
    Als het regent in mei is april voorbij.

  2. #352
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.567
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Haha, ja vet hè Dit is Ameland van NL2000 v4, mijn virtuele thuisbasis.

    Over auto's gesproken: Huub en ik concludeerden in Aalsmeer dat de vliegtuigindustrie voor WW2 al wel wat verder leek te zijn dan de autoindustrie.

  3. #353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kaasjager Bekijk bericht
    leek te zijn ........

    Inderdaad. leek! Voor de oorlog werden er al prachtige technische hoogstaande auto's gebouwd zoals Buggati, Alfa's, Delahaye etc. met vele malen mooiere afwerking dan de gemiddelde Fokker. Beetje prijzig en vandaar in Nederland niet veel gezien.

    Groet,

    Mathieu.
    Laatst gewijzigd door Mathieu; 30 april 2014 om 19:01
    Als het regent in mei is april voorbij.

  4. #354

    Standaard

    Moeilijk te beslissen op basis van deze plaatjes. Maar omdat ik het model ken en de effecten van het verkleinen van de textures zou ik voor minimaal 2048 x 2048 gaan.

    Mathieu, maar de Fokker was een budget vliegtuig, terwijl de auto's die jij noemt hoger waren dan wat je "high-end" kan noemen.

    Als je naar de techniek in een Daimler-Benz DB605 kijkt, met de restanten van een automatisch verstelbare schroef en je realiseert je dat de FW 190-A al een simpele boordcomputer had die mengsel en pitch automatisch regelde, dan kan je bijna niet anders concluderen dat de vliegtuigindustrie toch wel een voorsprongetje had.
    En als je het hebt over massa-produktie kan je toch wel stellen dat de BF109 een echt massa-produkt was en niet een "one-of" product zoals je auto's die je eerder noemde

    Met groet,
    Huub
    Laatst gewijzigd door huub vink; 30 april 2014 om 19:45

  5. #355
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.567
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Inderdaad, zo op deze afstand valt het reuze mee! Ik ga eens wat testvliegen met alledrie de resoluties.

  6. #356

    Standaard

    Qua detail zou ik voor de 4096 gaan, maar zoals je al zegt, dat is niet voor elke computer weggelegd. Eventueel zou je kunnen overwegen de 4096 texture set als aparte 'HD' set aan te bieden en de 2048 set er standaard bij te leveren.

    En gelukkig zijn de auto- en vliegtuigtechniek altijd al met elkaar verweven geweest; Autofabrikanten als Mercedes, BMW en zelfs Bugatti hebben vliegtuigmotoren gebouwd, Bentley is ooit begonnen als producent van vliegtuigmotoren en anderen zoals Voisin deden dan weer inspiratie op in de luchtvaart voor hun auto's.

  7. #357
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.567
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Bedankt Ferry! Iedereen die ik er over spreek komt zo'n beetje tot dezelfde conclusie.

    De deksels in de vleugels waar de mitrailleurs onder zaten, waren verkeerd. Deze zijn gewijzigd naar een accuratere uitstraling vwb de neutraliteitsversie.
    Ook ben ik wat gaan spelen met spec- en bumpmaps voor het interieur. Deze definiëren respectievelijk de glanswaarde en 'bobbeligheid' (details in 3d).


  8. #358

    Standaard

    Voor de mensen die er nog aan twijfelde; Het is de echte 213


  9. #359

    Standaard

    Mooi plaatje Huub!
    Als het regent in mei is april voorbij.

  10. #360
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.567
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Fraai typeplaatje Huub

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •