Pagina 42 van 44 EersteEerste ... 32 40 41 42 43 44 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 411 t/m 420 van 438

Discussie: Fokker D.21 FSX

  1. #411
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Dankzij TacPack mij eerste afschot met de D.21 gemaakt, arme Cessna.


  2. #412

    Standaard

    Je kan gemakkelijk je eigen geschiedenis maken op deze manier.......


  3. #413
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Zit je niet in het verkeerde draadje?

    Ik vind het er prachtig uitzien Huub, dit is echt precies waar ik van gedroomd heb!

  4. #414
    Geregistreerd
    5 januari 2010
    Locatie
    heerhugowaard
    Berichten
    927

    Standaard

    hahahahaha

  5. #415
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Er gaat een update voor dit virtuele toestel aankomen, ofwel een nieuwe versie: V1.1. Deze heeft een aantal nieuwe skins, andere registratienummers dus. Behalve de 213 zijn deze textures door Huub gemaakt.
    Daarnaast zijn er kleine veranderingen aan het model gemaakt. Die het meest in het oog springt in de cockpit: de dimmers. Ik wist er niet goed raad mee, dit is wat ik er nu van gemaakt heb.



    Daarnaast is het toestel, zoals eerder gezegd, nu uitgerust met TacPack. Je kunt er dus mee schieten op andere vliegtuigen in FSX. Er zit geen lichtspoormunitie bij, ik begreep dat ze dat niet gebruikten bij de LVA (overigens, als er iemand is die anders weet, hoor ik dat uiteraard graag!) In de simulatie zijn nu ook door bij schietgeluiden toegevoegd, dwz het geweergeluid.
    Het schietsysteem werkt eigenlijk als volgt: trek beide hendels open om te kunnen schieten, druk de trigger in en kijk langs het vizier. Dan zie je de impact, maar je hoort ook het schieten van de geweren (geactiveerd door de trigger). Aangezien de geweren niet oneindig veel kogels hebben, zijn ze op een gegeven moment leeg en houdt het geluid ook op.


  6. #416
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Volgens mij waren piloten getraint op het visueel narichten (oftewel, ze keken waar de kogels naar toegingen, dus dan zal er toch lichtspoor of rookspoor zijn gebruikt?)

    ps. arme Cessna :-)

  7. #417
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Ik weet het ook niet, maar Guus Kiel heeft gezegd dat hij tijdens de Meidagen pas voor het eerst lichtspoormunitie zag ('allemaal gekleurde vingers uit die Junkers' of iets van die trant).

  8. #418
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Thumbs up Release van V2.00!

    Goedenavond allen,

    Vanavond gaat mij tweede, uitgebreidere versie van de D.21 het internet op, wederom als freeware te downloaden via de belangrijkste downloadsites.

    Wat zit erin?
    - Op kleine puntjes verbeterd model;
    - Extra textures (van de 1940 schema's en het NMM/MLM schema);
    - Vernieuwde Flight Dynamics
    - TacPack functionaliteit

    En een paar screenshots om de boel op te warmen:

    De 219 op Schiphol, helemaal mei 1940 setting. Bedenk dat dit zo goed als 75 jaar geleden is! Texture door Huub.



    De 221, ook weer in oorlogskleuren (gemaakt door Huub)



    De 221 in de kleuren van ons Soesterbergse museum. Texture wederom door Huub gemaakt.



    De 229 in de start, oorlogskleuren gemaakt door Huub.



    De 236, tot slot (hoe verrassend, gemaakt door ...).


  9. #419
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Vandaag hebben we de herdenking gehad in Dordrecht. Het was een bijzondere gelegenheid. Met betrekking tot de D.21 was het voor mij persoonlijk ook een bijzondere middag.

    Lt. Gen. b.d. Ben Droste hield een toespraak deze middag. Hierin liet hij ook iets van zijn vader doorschemeren, die D.21-vlieger was tijdens de Meidagen. Nadat hij zijn D.21 geland had, sneed hij het Fokker-logo (met de vermelding 'DXXI' en 'MERCURY VIII') van de staart. Om het verhaal kort te maken, dhr. Droste had het stuk linnen mee vandaag. Ik heb het mogen vasthouden en bekijken persoonlijk vind ik dit erg bijzonder. Ik ben best intensief met de D.21 bezig geweest in de afgelopen twee jaar en dan is dit toch wel de kers op de taart.

    Zo zien we maar weer

  10. #420
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Voor degenen die geen FSX hebben, maar wel de virtuele D.21 in (gevechts-)actie willen zien: vandaag vond ik op Youtube een video van mijn V2.00 D.21 die een Junkers en een Messerschmidt neerschiet. Leuk om te zien!

    https://www.youtube.com/watch?v=9m8y...layer_embedded

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •