Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Nieuwe indeling

  1. #1
    Geregistreerd
    13 november 2007
    Berichten
    680
    Weblogartikelen
    1

    Standaard Nieuwe indeling

    Ik zie dat de post die ik vrijdag aan het typen was niet geplaatst is, dus bij deze alsnog.

    Het zal jullie al opgevallen zijn dat de indeling van het forum wat is aangepast.
    Met de nieuwe indeling, die grotendeels op een suggestie van Edwin is gebaseerd, hopen we de indeling wat duidelijker te krijgen dan dat die voorheen was.

    Commentaar en aanvullende suggesties zijn welkom.
    Ik heb globaal oude discussies doorgelopen en verplaatst waar nodig. maar mochten jullie (met name MLD) discussies zien die verkeerd staan, geef dat even aan. Dat mag hier, met een linkje naar de discussie. Dat mag met een privé bericht aan mij. Dat kan ook door het bericht te rapporteren (uitroepteken boven het bericht), dan kun je erbij zetten wat er mis is, en heb ik meteen de juiste discussie te pakken.

  2. #2
    Geregistreerd
    2 juli 2008
    Locatie
    Riverton, Western Australia
    Berichten
    102

    Standaard

    Hi Arjan

    Geen probleem met de nieuwe indeling behalve: waar plaatsen we discussie over civile luchtvaart in Ned. Indie, inclusief de periode tussen 1945 en 1950 toen een Ned Indische luchtvaart bestond naast een Indonesische luchtvaart - twee dingen die aan elkaar gehecht zijn.

  3. #3
    Geregistreerd
    13 november 2007
    Berichten
    680
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    Doe dat voorlopig maar bij Civiele luchtvaart.
    Ondertussen kijk ik hoeveel discussies er zijn, en of een apart forum een idee is.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •