Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Wie kent deze modeldoos

  1. #1

    Standaard Wie kent deze modeldoos



    Wie kent deze en hoe schaal goed is deze 1;72 voor 23 euro?

  2. #2

    Standaard

    HOI,

    ken de kit alleen van zien maar ff googlen levert dit op MPM 1/72 Douglas DB8A-3N

    en nog wat meer hits, op MP staat ie ook wat goedkoper ( €15,- ) ( Marktplaats.nl - MPM: DB 8A-3N "Attack Bomber"1/72 - Modelbouw | Vliegtuigen en Helikopters )en bij andere sites kun je weer zien hoe een gereed model hiervan eruit ziet ( Modelbrouwers.nl modelbouw • Toon onderwerp - Douglas DB8A-3N der vaderlandse strijdkrachten*update 12sep* ).
    in ieder geval suc6

    Rene
    Laatst gewijzigd door monty; 15 april 2013 om 15:00

  3. #3
    Geregistreerd
    8 januari 2011
    Locatie
    Den Hoorn (ZH)
    Berichten
    631

    Standaard

    Ik heb deze kit, helaas is het hele cockpitraam kapot omdat er een barst in het raam zit over de gehele lengte (door de rare verzending van Curt Summers), ik wacht al 2.5 jaar op een nieuwe, moet er maar weer eens achteraan gaan. de onderdelen passen tot nu toe goed, het detail in de cockpit is voor sommige wellicht wat weinig (voor mij prima) maar de inrichting van de waarnemers cockpit klopt niet. de mitrailleur ring wel maar de vloer enzo die zijn niet zoals ik dat zie op foto's. als het je alelen om de buitenkant gaat moet je deze gewoon kopen, als je ook 1:48 doet en je een goede cockpit wilt hebben schijnt de kit van Geromy goed te zijn. maar als je, zoals ik, alleen 1:72 doet is dit de enigste optie.
    Gr,
    Sander

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •