Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Fokker C.X Finland

  1. #1
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard Fokker C.X Finland

    Hallo,
    Ik ben een "Warplane" deeltje aan het afronden over de Fokker C.X (zie: Lanasta // Violaero - Warplane - 05 Warplane - Fokker C.X)

    Bij het inschikken van de foto's kom ik uit op een tekort aan foto's van Finse machines. Ik heb helaas enkel een aantal bekende platen, maar nog niet al te veel van "actiefoto's". Wie wil me helpen? SVP reactie via privebericht!

    Groeten,
    Edwin

  2. #2
    Geregistreerd
    8 januari 2011
    Locatie
    Den Hoorn (ZH)
    Berichten
    631

    Standaard

    Ik zag hem inderdaad al staan! gaat er ooit nog een Violaero deel van uit komen of is er niet genoeg over te vertellen voor zo'n groot boek? (lijkt me sterk). en hoe staat het 2e C.5 boek ervoor? (ik heb het eerste net uit, vond het een goed boek, smaakt naar meer!) en dan nu even on-topic, ik heb hier helaas geen foto's van, wel een aantal digitale van enkele website's, maar die zal je al hebben, aangezien dit geen actie foto's zijn.
    Gr,
    Sander

  3. #3
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Het verhaal van de Nederlandse toestellen is al heel uitgebreid uit de doeken gedaan in "vliegveld Bergen" door Johan Schuurman. Dat gras is dus al grondig gemaaid.

  4. #4
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Ik heb inmiddels meer dan 100 foto's van Finsen machines, het is dus opgelost!

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •