Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergegeven resultaten: 11 t/m 17 van 17

Discussie: Facebookpagina voor oplossen WO2 foto's

  1. #11
    Geregistreerd
    4 september 2010
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LVA-40 Bekijk bericht
    Goed initiatief! Brengt een grote geschiedenis bij kleine mensen.
    Ik deel echter de opvatting dat een copyright tekst storend is. Publiceren op Facebook in een kleine(re) resolutie gaat kopiëren tegen en je kunt de foto zonder kleine of grote ergernis compleet bekijken.
    Bedankt voor het compliment.

  2. #12

    Standaard

    Beste Vin 1,

    "of een anti-kopie tekst door de foto storend vindt, laat de FB pagina gewoon lekker links liggen".

    Jammer dat je deze zin zo plaatst in je antwoord.
    Het sluit namelijk uit dat je zou willen nadenken om het eventueel anders te doen.

    Bedenk dat iederéén hier zonder eigenbelang bezig is, louter met de bedoeling om dat wat men tegen komt op Ned. Luchtvaart gebied voor iedereen beschikbaar te maken.
    Ik spreek als actieve beschikbaar-steller.

    Op E-bay zullen altijd jakhalzen bezig zijn, het is opgericht door en voor deze diersoort.

    Maar NLV zeker, en Facebook hopelijk, zouden daar m.i. vriendelijke, 'sociale', uitzonderingen op moeten zijn.

    Zomaar een gedachte

    Tracker.

  3. #13
    Geregistreerd
    4 september 2010
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tracker Bekijk bericht
    Beste Vin 1,

    "of een anti-kopie tekst door de foto storend vindt, laat de FB pagina gewoon lekker links liggen".

    Jammer dat je deze zin zo plaatst in je antwoord.
    Het sluit namelijk uit dat je zou willen nadenken om het eventueel anders te doen.

    Bedenk dat iederéén hier zonder eigenbelang bezig is, louter met de bedoeling om dat wat men tegen komt op Ned. Luchtvaart gebied voor iedereen beschikbaar te maken.
    Ik spreek als actieve beschikbaar-steller.

    Op E-bay zullen altijd jakhalzen bezig zijn, het is opgericht door en voor deze diersoort.

    Maar NLV zeker, en Facebook hopelijk, zouden daar m.i. vriendelijke, 'sociale', uitzonderingen op moeten zijn.

    Zomaar een gedachte

    Tracker.
    Weet je wat ik jammer vind, dat jouw eerste reactie is:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tracker Bekijk bericht
    Wie vindt een (bezitterige) naam voluit over foto's heen gedrapeerd ook storend?

    Tracker.
    Totaal geen verdere mening over het initiatief....je spuugt alleen je gal en verder niks. En vervolgens als ik dan reageer dat je de pagina ook gewoon links kan liggen, dan vind je dat jammer???


    Ik begrijp trouwens niet zo goed dat je er zo'n probleem mee hebt. Als mensen nare ervaringen hebben met het zetten van schone scans van hun foto's op internet en hun foto's willen "beschermen" dat moet je daar begrip voor hebben is mijn mening en niet je eigen wil op willen leggen omdat jij alleen "schone" foto's wilt bekijken.

    En dan vind ik het persoonlijk nogmaals jammer dat het eerste wat je te zeggen hebt, met niet al te vriendelijke woorden overigens, is je mening geven over de tekst door de foto's en verder geen mening over het initiatief....terwijl de tekst door de foto's maar een bijzaak is....


    De tekst door foto's is trouwens een items wat al zo vaak aangehaald is, ook op dit forum, en mag naar mijn mening wel eens afgelopen moet zijn. En daarom bedoel ik, ben je het er niet mee eens, bekijk de pagina dan gewoon niet. Even goede vrienden.


    Ik heb de pagina alleen gemaakt om alle medeverzamelaars de mogelijkheid te geven om hun onopgeloste foto’s te plaatsen in de hoop dat ze opgelost kunnen worden.

    En een kleine resolutie foto heeft geen zin want dan is de foto te klein om details te zien waarmee een foto opgelost kan worden.
    Laatst gewijzigd door Vin1; 15 juli 2013 om 11:56 Reden: aanvulling

  4. #14
    Geregistreerd
    4 september 2010
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tracker Bekijk bericht
    Wie vindt een (bezitterige) naam voluit over foto's heen gedrapeerd ook storend?

    Tracker.
    Daarbij ga je mijn topic gebruiken om een discussie te openen over teksten door foto's....iets wat behoorlijk respectloos te noemen is.

    Als die tekst je zo hoog zit, open voor dit onderwerp dan gewoon een nieuw topic. Al zijn er al genoeg discussie te vinden over dit onderwerp....

    Vanaf nu zal ik deze off-topic discussie in dit topic ook niet meer voortzetten en reageer alleen nog op reactie die betrekking hebben op de FB pagina die ik aangemaakt heb. (M.u.v. vragen/opmerkingen over de anti-kopie teksten door de foto's)

  5. #15

    Standaard

    Dit wordt mij te vinnig...


    Tracker.

  6. #16

    Standaard

    ...wat mij betreft nu Discussie Gesloten...
    Fokker maandelijkse updates in 2024: klik op Fokkernews

  7. #17
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Verdere discussie tussen diegenen die dat willen, kan plaats vinden middels een prive bericht. Deze discussie is bij deze gesloten!

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •