Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergegeven resultaten: 11 t/m 13 van 13

Discussie: Koolhoven website

  1. #11
    Geregistreerd
    29 februari 2008
    Locatie
    P.B.Pouw
    Berichten
    931

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hans023 Bekijk bericht
    maar de FK34 had 520 pk - op de prop staat 80 pk.. - we zoeken verder
    google search : 80 hp aircraft engine.............................

  2. #12

    Standaard

    Begrijpelijk maar jammer dat die stichting opgeheven is na al het prachtige werk met de FK23; zoveel know how en wie weet andere ambitieuze plannen verloren.. (voorbeelden? als junior denk ik al aan de "eerste luchtvaart my ter wereld" en "1e daarvoor ontworpen vliegtuig FK26").
    Of zou het stokje nog overgedragen zijn aan ...... (? wie), wellicht tzt nieuw leven in blazen..
    Heeft iemand een email adres van iemand die nog aktief is van die stichting? dan wil ik wel wat gaan polsen
    mvg
    Hans

    a restoration team was formed:

    • Herman Beker, constructor and draftsman
    • Arie Groen, aircraft engineer
    • Piet van der Horst, woodwork;
    • Lou Kolsteeg, engineering and systems
    • Ton Hulshoff, engine
    • Harry van der Meer, woodwork and project manager
    • and for the Stichting Vroege Vogels Jaap Mesdag, licenced engineer and pilot.
    • Back-up: Ir. Frank van Dalen, aeronautical engineer and chairman of the Koolhoven Aeroplanes Foundation.

    aviation enthusiast Jan den Das, aviation historian Theo Wesselink and technical curator Harry van der Meer

  3. #13
    robh Guest

    Standaard

    Het oude e-mail adres van Harry van der Meer bestaat niet meer. Ik heb ergens nog wel een ander e-mail adres, maar dat moet ik nog proberen.
    Ik heb van hem (en van Henri Kaper) indertijd veel informatie gehad om mijn modelletjes van de F.K.23 en F.K.26 te bouwen (www.hollandaircraft.nl).

    Rob
    Laatst gewijzigd door robh; 15 december 2014 om 07:53

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •