Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Luchtvaartkunst civiel jaren 70/80/90 door mijzelf..

  1. #1
    Mario AviationArt Guest

    Standaard Luchtvaartkunst civiel jaren 70/80/90 door mijzelf..

    Even voorstellen,

    Ik ben Mario van Eeren en ik hou van het maken van luchtvaartkunst geconcentreerd op de jaren 70 tot en met 90.. Ik maak deze tekening/schilderijen meestal op papier en op linnen doek.. Ik heb een eigen pagina hiervoor op www.facebook.com/mario.aviationart.. Ik vind het leuk om het hier te laten zien en er met mensen over te praten wat mij weer inspireerd tot het maken van nieuw werk..

    Referentiefoto's van A. Hunt, E. Marmet, G. Helmer, M. Oertle
    Laatst gewijzigd door Mario AviationArt; 24 juli 2013 om 12:32 Reden: Namen opzoeken!

  2. #2

    Standaard

    Hoi Mario,

    Welkom en leuk dat je meteen wat leuks plaatst Vooral je laatste afbeelding vind ik mooi gedaan. Ook mooi dat je iets gedaan hebt met de tri-star, van dat toestel hoor of zie je tegenwoordig weinig meer. Zouden er nog actief zijn als passagiers toestel?

    Groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

  3. #3
    Mario AviationArt Guest

    Standaard Luchtvaartkunst

    Bedankt Mathieu,

    Ik ga er van uit dat de dagen van de TriStar wel voorbij zijn.. Ik denk niet dat er nog passagiers diensten met dit type toestel zijn.. Vracht service zou nog kunnen..

    Groet Mario!

  4. #4
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.268

    Standaard TriStar

    In onderstaande link is te lezen dat er nog TriStars vanuit Tsjaad actief zouden zijn. Ook de RAF die er (nog tot 2015?) mee vliegt. Voor de rest is er hier en daar nog een die "Active" zou zijn maar echt actief vliegend? Van wanneer die lijst stamt heb ik niet gezien.

    Lockheed L-1011 TriStar Production list | Airfleets aviation

    Ruud.
    Laatst gewijzigd door ruudvanom; 25 juli 2013 om 10:58 Reden: Correctie

  5. #5
    Mario AviationArt Guest

    Standaard TriStar

    Bedankt Ruud,

    Interessante lijst was dat.. Jammer dat alle vliegtuigen uit mijn jeugd zo snel aan het verdwijnen zijn.. Ik heb ze nog vaak gezien op Schiphol.. Voornamelijk de Delta en Royal Jordanian TriStars.. Ik kan ze in ieder geval nog schilderen..

    Groet Mario..

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •