Pagina 2 van 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 22

Discussie: Fokker D21 vliegende replica

  1. #11
    Geregistreerd
    11 januari 2010
    Locatie
    Slag bij Waterloo
    Berichten
    77

    Standaard

    Mercury's heeft ie niet, dan zal het toch een P&W worden. Misschien komt er ook wel nooit een vliegende of misschien is ie al wel bijna klaar. Je weet het maar nooit. Ervan dromen kunnen we altijd.

  2. #12
    Geregistreerd
    5 januari 2010
    Locatie
    heerhugowaard
    Berichten
    927

    Standaard

    Inderdaat het is veel leuker om zo iets in groepverband te doen met een aantal vrijwiligers
    Ik ga na dat ik mijn verzameling auto,s heb verkocht ook een Fokker bouwen
    ben er nog niet helemaal uit maar denk eerst een D7
    dit omdat tekeningen makelijk voorhanden zijn
    en het is een leuk leerproces
    het is ook mijn droom een Fokker D21 vliegend te bouwen
    maar of dat ooit van de grond komt
    tekeningen is al een probleem
    niet compleet voor de nederlandse wetgeving
    je kunt hem bouwen maar of I mag vliegen is een grote vraag

    in amerika heft iemand een schaal 1/3 B17 gebouwd
    let op man dragend
    dus niet RC

  3. #13
    Geregistreerd
    10 september 2013
    Locatie
    Nijverdal
    Berichten
    7

    Standaard

    Hallo Heren ik ben Jack van Egmond Sr. In het verleden Is onder mijn leiding de Nederlandse Spitfire gerestaureerd, ik heb er veel mee gevlogen. Ik ben van mening, dat als je in staat bent een Spit te restauren okk een Fokker D XXI kan herbouwen. Helaas heb ik besloten hierbij geen gebruik te maken van niet door mij uitgekozen personen omdat ik met afschuw op dit Forum de discussie over de D 21 heb gevolgd, waarin mijn beide, voor hun broodnodige inkomen hard werkende zonen ongewild in een slecht daglicht werden gesteld met hun bedrijf ATN Aircraft Division te Hoogeveen. Ik wil dan ook geen kontakt nog enige bemoeienis met wie dan ook in deze vorige discussie Ik wens U allen wel een fijne beleving van uw Hobbies toe gun mij dan ook het mijne Hoogachtend Jack van Egmond

  4. #14

    Standaard

    Beetje jammer , Mr. van Egmond Sr. dat U zo reageert.
    Het merendeel op dit forum is niet tegen U of uw zonen.
    Men is alleen benieuwd naar uw plannen.
    Lijkt mij toch ook voor uzelf leuk om Uw plannen met anderen te delen.
    Denk dat U alleen maar bewondering kunt oogsten van de forumleden.
    Maar goed , ik hoop dat de geruchten waar zijn en ik wens U veel succes.
    De tijd zal het leren.
    Met vriendelijke groet, Eric

  5. #15
    Geregistreerd
    5 januari 2010
    Locatie
    heerhugowaard
    Berichten
    927

    Standaard

    inderdaat daar sluit ik me ook bij aan
    Als u meneer v egmond een poging gaat doen een vliegende D21 te gaan bouwen
    en ik denk dat het Julie ook zal lukken
    dan is petje af en sucses het enige wat we kunnen zeggen

    bij verkeerde invo komt verkeerde speculatie
    de enige die daar een eind aan kunnen maken zijn Jullie zelf
    verbaas ons
    en je zult zien hoeveel steun je zult krijgen

  6. #16

    Standaard

    Zucht...

  7. #17

    Standaard

    Nog steeds, wat weerhoudt u ervan een foto te laten zien van uw project? Als het project klaar is, dan krijgen we het immers ook allemaal te zien.. (is de bedoeling toch?)

    Wij zijn erg benieuwd naar de voortgang van het project, lijkt mij dat het toch helemaal los staat van de discussie rondom uw zoons?

    Lijkt erop dat u het verhaal rondom uw zoons gebruikt als dekmantel voor een niet te realiseren project, wat niet van de grond komt ( dit is dan mij conclusie, tenzij u bewijs levert in de vorm van een mooie foto )
    Laatst gewijzigd door 13048; 15 september 2013 om 23:30

  8. #18

    Standaard

    [QUOTE=13048;42940 tenzij u bewijs levert in de vorm van een mooie foto )[/QUOTE]

    @13048,

    Het is aan iedereen vrij te bepalen of men hier iets plaatst of niet. Ik kan mij goed voorstellen dat er mensen zijn die daar geen zin in hebben, om wat voor reden dan ook. Sommige mensen hebben zich inderdaad nogal negatief uitgelaten over ATN/Dhr van Egmond dus ik kan goed begrijpen dat hij geen zin om hier dan enthousiast foto's te plaatsen.

    Ik hoop een ieder geval dat het Dhr van Egmond en zijn zonen lukt om zo'n vliegende D.XXI te bouwen en wens ze dan ook veel succes.

    Groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

  9. #19
    Geregistreerd
    29 februari 2008
    Locatie
    P.B.Pouw
    Berichten
    931

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peatee Bekijk bericht
    Helaas heb ik besloten hierbij geen gebruik te maken van niet door mij uitgekozen personen omdat ik met afschuw op dit Forum de discussie over de D 21 heb gevolgd
    wat ?

  10. #20
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Ik juich het van harte toe als iemand er in slaagt een luchtwaardige D.XXI te bouwen. Ik neem aan dat dat zal gebeuren om er uiteindelijk mee te vliegen (!). Dan kunnen we er allemaal van genieten.

    Wellicht zijn er nog Mercury's in de Canadese wildernis!

    Ik ben altijd nieuwsgierig geweest naar de activiteiten van ATN. We kunnen via bladen als de Spinner en de Verenigde Vleugels wat lezen hierover. Toch ligt er een soort van waas over het bedrijf. Als men achter die waas aan het werk is aan een D.XXI dan is dat ook prima. Een uitstekend initiatief, maar als het zover is en er worden zaken uitbesteed, dan vernemen we dat uiteindelijk toch wel? met zo'n project steekt men boven het maaiveld uit. Helaas (?) betekend dat ook dat dan ook dat kritiek, bijvoorbeeld via zo'n onpersoonlijk medium als internet, dan niet van de lucht is. Dat is ergens een beetje jammer, maar hoort bij deze tijden...

    Ik zie de ontwikkelingen in ieder geval tegemoet!

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •