Pagina 12 van 16 EersteEerste ... 2 10 11 12 13 14 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 111 t/m 120 van 157

Discussie: Minder JSF's dan G.1's!!

  1. #111

    Standaard

    Had deze nog hier niet voorbij zien komen.
    JSF Nieuws.nl

  2. #112
    Geregistreerd
    5 januari 2010
    Locatie
    heerhugowaard
    Berichten
    927

    Standaard

    Ok Dat heb ik nu dus doorgelezen
    MMMMMMMMMM ziet er tog een stuk minder goed uit voor de JSF dan ze ons willen laten gelofen
    leuk om te zeggen hij moet dat kunnen
    maar we durven het niet te testen
    zoek het dus maar uit

  3. #113

    Standaard

    Tja na alles wat in het nederlandse nieuws is geweest,wat op de meeste doorsnee vliegtuig fora te lezen is,en ook de nodige aandacht en artikelen in dit topic.
    Heb ik na inmiddels veel lezen,en nog lang niet alles gelezen,toch een heel vreemd onderbuik gevoel over het F-35 JSF lightning 2 project.
    Met wat je leest wordt het echt een vliegende fata morgana.
    Begrijp niet dat met wat er bijvoorbeeld hier op dit forum besproken word,ook mensen van defensie,en in Den haag niet beter weten???? Terwijl er hier volop discussies zijn en minder positieve artikelen boven water komen.
    Ook als Amerika bezig is met eventuele aankoop van Saab toestellen,zou er toch wel een belletje moeten gaan rinkelen.
    Maar men blijft blind gaan op de JSF.
    Laatst gewijzigd door Dennis; 7 oktober 2013 om 12:04

  4. #114
    Geregistreerd
    29 februari 2008
    Locatie
    P.B.Pouw
    Berichten
    931

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Bekijk bericht
    Ook als Amerika bezig is met eventuele aankoop van Saab toestellen,zou er toch wel een belletje moeten gaan rinkelen.
    Ze kopen ook helicopters maar dat heeft niks te maken met de JSF.

    Alsjeblieft controleer de context :

    Boeing and Saab will announce “in weeks rather than months” that they will team up to offer the JAS 39 Gripen for the U.S. Air Force’s T-X future trainer requirement, according to sources familiar with the deal. Saab is apparently confident that the two companies will be able to undercut the cost of the closest rival contender, the Lockheed Martin/Korea Aerospace Industries T-50.
    Other details of the deal are being closely held. The T-X program, aimed at acquiring some 350 trainers to replace the Northrop Grumman T-38, has been on hold due to budget cuts but is expected to restart in the 2015 budget.


    Staat er ergens iets vermeld over aankopen ten koste van de JSF ?

  5. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Bekijk bericht
    Ook als Amerika bezig is met eventuele aankoop van Saab toestellen,zou er toch wel een belletje moeten gaan rinkelen.
    Een belletje moet gaan rinkelen als de klok horen luiden, maar niet weten waar de klepel hangt?

    Lees dit eens door en men begrijpt dat het slechts te maken heeft met de mogelijke aanschaf van trainers en niet een alternatief voor de F-35

  6. #116
    Geregistreerd
    29 februari 2008
    Locatie
    P.B.Pouw
    Berichten
    931

    Standaard

    Echo ?

  7. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pim Pouw Bekijk bericht
    Ze kopen ook helicopters maar dat heeft niks te maken met de JSF.

    Alsjeblieft controleer de context :

    Boeing and Saab will announce “in weeks rather than months” that they will team up to offer the JAS 39 Gripen for the U.S. Air Force’s T-X future trainer requirement, according to sources familiar with the deal. Saab is apparently confident that the two companies will be able to undercut the cost of the closest rival contender, the Lockheed Martin/Korea Aerospace Industries T-50.
    Other details of the deal are being closely held. The T-X program, aimed at acquiring some 350 trainers to replace the Northrop Grumman T-38, has been on hold due to budget cuts but is expected to restart in the 2015 budget.


    Staat er ergens iets vermeld over aankopen ten koste van de JSF ?

    Pim voor je zo maar iets uit je vingers gooi op het toetsen bord van je PC.
    Enig idee waar het T-X program voor is?
    Of denk je dat Nederlandse piloten zo na het vliegen met de F-16 over kunnen stappen na de F-35,denk het zelf niet,neem aan dat dit geen verdere uitleg nodig heeft,ook wat betreft de extra kosten,en andere zaken die dit met zich meebrengen.Ook je gequote stuk heeft totaal niets van doen met mijn opmerking.Dus als je de opmerking niet helemaal begrijp,geef het dan aan Ipv verkeerde artikelen erbij te voegen,en er vervolgens verkeerde vraagstellingen bij te plaatsen,en of opmerkingen die er indd niets mee te maken hebben erbij te plaatsen.Posten is immers geen verplichting,er val tot zover ik weet ook niets mee te winnen.
    Laatst gewijzigd door Dennis; 7 oktober 2013 om 17:48

  8. #118
    Geregistreerd
    29 februari 2008
    Locatie
    P.B.Pouw
    Berichten
    931

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Bekijk bericht
    Pim voor je zo maar iets uit je vingers gooi op het toetsen bord van je PC.
    Enig idee waar het T-X program voor is?
    Of denk je dat Nederlandse piloten zo na het vliegen met de F-16 over kunnen stappen na de F-35,denk het zelf niet,neem aan dat dit geen verdere uitleg nodig heeft,ook wat betreft de extra kosten,en andere zaken die dit met zich meebrengen.Ook je gequote stuk heeft totaal niets van doen met mijn opmerking.Dus als je de opmerking niet helemaal begrijp,geef het dan aan Ipv verkeerde artikelen erbij te voegen,en er vervolgens verkeerde vraagstellingen bij te plaatsen,en of opmerkingen die er indd niets mee te maken hebben erbij te plaatsen.Posten is immers geen verplichting,er val tot zover ik weet ook niets mee te winnen.
    Beste Denis, probeer je nu echt iets recht iets te praten wat krom is ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Bekijk bericht
    Ook als Amerika bezig is met eventuele aankoop van Saab toestellen,zou er toch wel een belletje moeten gaan rinkelen.
    Welk belletje ?, dat we voor de JSF ook nog tankvliegtuigen, grondpersoneel, hangaars, brandstof................. nodig hebben ?

    Geef alsjeblieft toe dat je opmerking kort door de bocht was en een hoog Telegraaf gehalte heeft........

  9. #119

    Standaard

    Beste Pim Quote waneer stop je nu eens met dat belachelijke en kinderachtige hautaine gedrag van je? alsof jij alle wijsheid in pacht heb??
    Begint behoorlijk irritant te worden,ook je gedrag en opmerkingen richting andere mensen hier op het forum.
    En iets recht te praten hoef ik niet,lijkt me eerder iets waar jij mee bezig bent.
    Anders had je niet van die domme vooringenomen antwoorden klaar.
    Net als het verdere azijn zeiken en punt pielen,stop er eens een keer mee.
    Wat een interessante disscussie zou moeten zijn,worden door jou vaak opgedrongen meningen en vooroordelen,en opmerkingen vaak abrupt beeindigd.

    Je kan beter die tijd in fatsoenlijke G1 tekeningen stoppen,zodat er eens een start kan komen met de bouw.
    Laatst gewijzigd door Dennis; 7 oktober 2013 om 19:38

  10. #120

    Standaard

    Beste Dennis,

    Ik ben het met je eens.

    Dit topic heeft zijn nieuwswaarde al lang bereikt. Ik heb mijn onvrede ook al een keer gelucht richting de heer Weel. Nu is het met de heer Pouw al niet veel beter.

    Ik ben met de KNVOL bij een lezing van de KLu geweest inzake de JSF (LtKol Van den Bersselaar in de Van Ghent Kazerne in Rotterdam). Dat gaf veel meer inzicht dan al dat gekleuter hier bij elkaar.

    Laten we dit topic alsjeblieft sluiten.

    Leon

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •