Pagina 13 van 16 EersteEerste ... 3 11 12 13 14 15 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 130 van 157

Discussie: Minder JSF's dan G.1's!!

  1. #121
    Geregistreerd
    8 november 2008
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    40

    Standaard

    [QUOTE=Dennis;43694
    Je kan beter die tijd in fatsoenlijke G1 tekeningen stoppen,zodat er eens een start kan komen met de bouw.[/QUOTE]

    Zullen we dit buiten de discussie over de F-35 kunnen houden. Geen persoonlijke opmerkingen meer a.u.b.. Je hebt meningen, deze horen erbij op een forum.

    Bedankt.

    Groeten Silvester

  2. #122
    Geregistreerd
    5 januari 2010
    Locatie
    heerhugowaard
    Berichten
    927

    Standaard

    En dat te bedenken dat ik gewoon mijn mening uite over wat ik van het JSF programma vond en de wijze waarop het er door gedrukt word
    Daar werd ik flink op afgerekend

    Dit begint personelijke tinten te krijgen hier

    Dat zint me niet
    Ook blijkt het niet uit te maken als iemand met kijkharde bewijzen over een onderwerp komt
    Men gaat uit van wat aangenomen is niet op wat bewezen is
    krijgt de bewijzende partij nog de zwarte pet toegeschoven ook
    Dat zint me ook niet

    Hou het een beetje leuk en kat elkaar niet af

  3. #123
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Locatie
    Noorwegen
    Berichten
    250

    Standaard

    Noorwegen wil graag 52 toestellen van het type F-35 aanschaffen!
    Met vriendelijke groeten,
    Rob Mulder

  4. #124
    Geregistreerd
    29 februari 2008
    Locatie
    P.B.Pouw
    Berichten
    928

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Bekijk bericht
    Je kan beter die tijd in fatsoenlijke G1 tekeningen stoppen,zodat er eens een start kan komen met de bouw.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door klepdiver Bekijk bericht
    Zullen we dit buiten de discussie over de F-35 kunnen houden.
    Het onderwerp is JSF versus G1 en niet alleen de JSF

  5. #125

    Standaard

    "Noorwegen, met 4 miljoen inwoners, koopt er 52" - JSF Nieuws - F-35 / JSF - lees ook de interessante vergelijkingen van Noorwegen versus ons eigen politieke landschap!

  6. #126
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leon44 Bekijk bericht
    Ik ben met de KNVOL bij een lezing van de KLu geweest inzake de JSF (LtKol Van den Bersselaar in de Van Ghent Kazerne in Rotterdam). Dat gaf veel meer inzicht dan al dat gekleuter hier bij elkaar.

    Laten we dit topic alsjeblieft sluiten.

    Leon
    Als je het mij vraagt heeft KNVOL zichzelf te kijk gezet door alleen maar hallelujah te roepen over de F-35. Als ik het blaadje open sla lees ik "betogende" ingezonden stukken van oud-luchtmachters die al 20 jaar geen gevechtsvliegtuig meer van dichtbij hebben gezien en dan roepen waarom de F-35 aangeschaft moet worden. Tenenkrommend! Waar is de tijd dat KNVOL nog kritiek durfde te uiten, zoals men dat deed toen de F-86 werd aangeschaft????

  7. #127
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Voor we weer verder ontopic gaan nog een opmerking over wat er is gezegd over het T-X programma. Dat moet een opvolger voor de T-38 opleveren. Daarvoor hebben zich tot nu toe (uit mijn hoofd) Aermacchi met de M-345, KAI met de T-50, Bae met de Hawk en nu wellicht Saab met de Gripen zich gemeld.

    Het T-X programma heeft NIETS met de JSF te maken. Het enige noemenswaardige is dat de Amerikaanse industrie geen eigen toestel heeft ingebracht maar wel een aantal samenwerkingsprogramma's heeft aangeknoopt met buitenlandse constructeurs.

    En nu gaat het weer over de F-35!

  8. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door g-1reaper Bekijk bericht
    Als je het mij vraagt heeft KNVOL zichzelf te kijk gezet door alleen maar hallelujah te roepen over de F-35. Als ik het blaadje open sla lees ik "betogende" ingezonden stukken van oud-luchtmachters die al 20 jaar geen gevechtsvliegtuig meer van dichtbij hebben gezien en dan roepen waarom de F-35 aangeschaft moet worden. Tenenkrommend! Waar is de tijd dat KNVOL nog kritiek durfde te uiten, zoals men dat deed toen de F-86 werd aangeschaft????
    De aanschaf van de F-86 was opvallend, maar de toestellen werden geleverd door de Amerikanen onder MDAP (Mutual Defense Aid Program). Dat levert gewoon financieel voordeel.

    Mogelijk heb je ook gelezen in "het blaadje" dat het misschien geen gek idee zou zijn een F-35C te plaatsen op de onze LPD's (Zr Ms Johan de Wit of Rotterdam).

    Prachtig voorstel.

    Leon

  9. #129
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.278

    Standaard Nederland gaat in december met JSF vliegen

    Nederland gaat in december met JSF vliegen.

    Nederland gaat in december met JSF vliegen - Binnenland - VK

    Ruud.

  10. #130
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leon44 Bekijk bericht
    Mogelijk heb je ook gelezen in "het blaadje" dat het misschien geen gek idee zou zijn een F-35C te plaatsen op de onze LPD's (Zr Ms Johan de Wit of Rotterdam).

    Prachtig voorstel.

    Leon

    Pure waanzin, noem ik het! De F-35C zal nooit verticaal opstijgen, maar hooguit als een jumpjet ingezet worden, dus met behulp van een schans.
    Ik lees "het blaadje" al jaren niet meer! De kwaliteit begon half jaren negentig snel achteruit te gaan - en dan kwam het halelujah gejubel er nog bij!

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •