Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 2 3 4
Weergegeven resultaten: 31 t/m 36 van 36

Discussie: absurde hoge bieding op eBay

  1. #31
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.315

    Standaard

    Hallo Huib.

    Hartelijk dank voor je reactie. Het was ook mijn overtuiging dat na een boekpublicatie er meestal nieuwe informatie loskomt. Jammer dat het nu niet het geval is. We waren wat Horten betreft te lang afhankelijk van auteurs als Myhra en Dabrowski en jullie boek steekt daar echt bovenuit. Dat is geen slijmen maar ik vind elk deel van de Classic-serie behorend tot de top. Mooi formaat, goede layout, prima papier, foto's… vele daarvan nooit eerder gezien en geen "thumbnail"-formaat zoals in veel publicaties, mooie tekeningen en de tekst is ook niet te versmaden. Hierbij mijn dank voor het vele werk dat door jullie geleverd is, wees trots op het resultaat.
    De nieuwste uitgave in de serie, deel 3 van de Fw-190, is al weer onderweg naar mijn verzameling.

    Ruud van Ommeren.
    Laatst gewijzigd door ruudvanom; 18 november 2013 om 09:19

  2. #32

    Standaard

    Hoi Ruud,

    Dank voor je bericht en je complimenten.

    Als je het FW 190 boek ontvangt moet je even goed kijken naar de tekst op de harde kaft van dit boek. De (Bulgaarse) drukker heeft nl. de tekst van het Ju 88 boek op de kaft gedrukt.
    Ik begrijp dat uitgeverij Ian Allan daarom de hele serie gaat terughalen, ook de reeds uitgeleverde exemplaren.
    Ik hoop dat jouw boek reeds onderweg is. Zo niet dan kan het zo maar zijn dat je langere tijd moet wachten totdat de juiste versie gedrukt is.

    Ik hou mijn exemplaar sowieso :-)

    M.vr.gr. Huib

  3. #33
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Er worden ook absurde bedragen gevraagd!

    " Abschmierendes Flugzeug" | eBay

    Overigens wel een zeer spectaculaire foto - hoewel voor het lot van de bemanning moet worden gevreesd.

  4. #34
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.315

    Standaard

    Dat is een blufprijs en dat blijkt uit "Preisvorschlag senden". Zelf heb ik in zo'n geval een aantal foto's gekocht tegen 50% van de voorgeslagen prijs. Blijft bij deze nog steeds hoog maar het is wel een heel bijzondere opname dat moet ik toegeven. Maar zelf zou ik het nooit doen. Deze week ging er ook nog een Me 109 weg voor 508 euro bij een gewone veiling.

    Ruud.

  5. #35
    Geregistreerd
    25 juni 2010
    Locatie
    The dark side of the moon
    Berichten
    5.239

    Standaard

    Staat de komma wel goed.
    Als WO2 verzamelaar, verzamel je uit interesse naar het verleden.

  6. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door g-1reaper Bekijk bericht


    Overigens wel een zeer spectaculaire foto - hoewel voor het lot van de bemanning moet worden gevreesd.
    Ik plaats hem maar even voordat hij van ebay verdwijnt. Zou er op het origineel de registratie te lezen kunnen zijn?

    Groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •