Pagina 112 van 112 EersteEerste ... 12 62 102 110 111 112
Weergegeven resultaten: 1.111 t/m 1.115 van 1115

Discussie: Prentbriefkaarten Nederlandse luchtvaart

Standaard

Wellicht om onder het staartwiel te schuiven en op de grond de kist makkelijker te draaien/verplaatsen middels mankracht.

Standaard

Dat klinkt logisch. Maar ik dacht, dat het staartwiel vrijdraaiend is (hoewel hij vastgezet kan worden tegen weerhanen).

Standaard

An American dream !!!!
    Ik toon hieronder twee ansichtkaarten die momenteel in de USA worden aangeboden door een handelaar.
    Vraagprijs per kaart is US$ 329,99 !!!!

Naam: Anthony Fokker pilot Johannisthal Air Field Berlin. Vraagprijs US$ 329,99.jpg
Bekeken: 69
Grootte: 448,4 KB

Anthony Fokker pilot Johannisthal Air Field Berlin. US$ 329,99.

Naam: Johannisthal Air Field Anthony Fokker at his military airplane. Vraagprijs US$ 329,99.jpg
Bekeken: 68
Grootte: 415,2 KB

Johannisthal Air Field Anthony Fokker at his military airplane. US$ 329,99.

Groet, Ruud.
    Laatst gewijzigd door ruudvanom; 15 augustus 2019 om 23:27

Standaard

Zeker een American dream, misschien dat deze extreme prijs zit in het feit dat het ansichtkaarten zijn?
    Er zijn van beide opnamen ook foto's, ik heb ze zelf in mij archief.
    Beide afbeeldingen, zeker de onderste zijn ook veel gebruikt in artikelen en boeken ter illustratie.

Henk Steevens

Standaard

Hallo Ruud,

Dat zijn flink hoge vraagprijzen (denk ik). Meer dan ik ooit zou betalen. Maar vragen kan natuurlijk altijd.
    Nou moet ik bekennen dat ik geen idee heb wat wel normale prijzen hiervoor zijn.
    Daar jij je wel in dit wereldje van foto's en prentbriefkaarten (veilingen) en zo begeeft, kun jij vast wel aangeven wat een beetje normaal is.
    Aan jouw gebruik van een groot font en viervoudig gebruik van uitroeptekens is natuurlijk wel af te leiden dat dit een exces moet zijn.

Mvg, Boris

Regels voor berichten