Pagina 27 van 58 EersteEerste ... 17 25 26 27 28 29 37 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 261 t/m 270 van 579

Discussie: Marktplaats - Te koop aangeboden

  1. #261

    Standaard

    Hallo Jan,

    Je bedoeld de foto links boven? Dacht dat deze in het boek.van de G1 stond. Heb hem volgens mij wel eens eerder ergens voorbij zien komen.

    Alex

  2. #262

    Standaard

    Correctie, ik bedoel midden links.

  3. #263
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.338

    Standaard

    Ik heb net weer ondervonden hoe gevaarlijk het internet kan zijn. Biedend op de 7 foto's die Jan had geplaatst op de vorige pagina kreeg ik van de verkoper een verontrustende mail.
    Hij had van iemand een mail gehad dat iemand anders misbruik maakte van zijn gebruikersnaam en aan het bieden was begonnen op een aantal foto's waar hij al eerder op had geboden. Hij nam al zijn biedingen terug, ook de legale.
    Nu zit ik met vals opgevoerde biedingen die de zaak flink hebben opgedreven.
    Heb contact met de verkoper hierover en ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken.

    Ruud.

  4. #264
    Geregistreerd
    5 januari 2010
    Locatie
    heerhugowaard
    Berichten
    927

    Standaard

    ja internet blijft gevaarlijk

  5. #265
    Geregistreerd
    25 juni 2010
    Locatie
    The dark side of the moon
    Berichten
    5.239

    Standaard

    Er staat weer een nieuwe serie foto's op Marktplaats van verkoper Janneman.
    Als WO2 verzamelaar, verzamel je uit interesse naar het verleden.

  6. #266
    Geregistreerd
    25 juni 2010
    Locatie
    The dark side of the moon
    Berichten
    5.239

    Standaard

    Spitfire canopy Mark IX

    Zit wel scheur in het glas/ kunstof.

    06 10778379

    Assendelft - Noord Holland

    € 250,00
    Als WO2 verzamelaar, verzamel je uit interesse naar het verleden.

  7. #267
    workgroup 1940-1945 Guest

    Standaard

    Hallo Ruudvanom,

    Op Marktplaats lijkt wel een een hebzuchtige oorlog aan de gang.
    Op mijn mp naam zijn diverse biedingen gedaan, en zo prijzen die op Ebay.de nog niet eens voorkomen. Simpel verander de naam in de zelfde naam op marktplaats, en ga lekker bieden op spullen die je niet kan betalen. De Adverteerder heb ik een mail gestuurd, tevens op marktplaats wegens naam misbruik.
    Erg spijtig dat er mensen zijn die zo ver gaan voor een " hobby"..
    Hopelijk in 2015 dat mensen toch eens normaal elkaar wat gunnen zonder die flauwekul.
    Ik wens iedereen een goede jaarwisseling!
    Ruudvanom, zou jij contact met mij kunnen opnemen?

  8. #268
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.338

    Standaard

    Hallo workgroup 1940-1945.

    In mijn geval is het voorval op Marktplaats te betreuren omdat zoals hier bekend is plaats ik al mijn "veroveringen" hier op het forum maar ook voor mij is er een grens overschreden. Er gebeuren momenteel vreemde dingen bij mijn biedingen, ook weer bij de laatste serie. Heb dat slechts eenmaal eerder meegemaakt.
    Mijn gebruikersnaam heb je al gezien als tegenstander op Marktplaats. Mijn eerdere tekst van 29 december op dit forum heeft jouw bericht dus als gevolg. Ik denk dat je J.V. bent, zal je naam hier niet voluit gebruiken omdat ik niet weet of je dat op prijs stelt, maar contact via een persoonlijke mail op dit forum is geloof ik pas mogelijk wanneer je 5 plaatsingen hebt.

    Aanvulling: klopt het dat jouw gebruikersnaam op Marktplaats met een S begint? Ook die maar niet voluit op dit moment.

    Mvg,
    Ruud van Ommeren.

    P.S. Ik ben zeer voorzichtig met het "wil je vriend worden van". Heb het niet zo op de sociale media.
    Laatst gewijzigd door ruudvanom; 31 december 2014 om 12:39

  9. #269

    Standaard

    Ik ben blij dat ik me niet op die Hush hush, I Spy markt hoef te begeven...
    Het klinkt niet heel erg rustgevend.

    Tracker.

  10. #270
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.338

    Standaard

    Hallo Tracker.

    Helaas zitten er op het net ook vandalen en omdat er geld omgaat ook mensen die niet zuiver op de graat zijn en dat gaat ten koste van de goedwillenden.
    Dus is het bij een voorval beter om even voorzichtig te zijn omdat er misbruik van iemands naam is gemaakt. Mogelijk zelfs dat zijn mail is gehackt.

    Mvg,
    Ruud.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •