Pagina 28 van 58 EersteEerste ... 18 26 27 28 29 30 38 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 271 t/m 280 van 579

Discussie: Marktplaats - Te koop aangeboden

  1. #271
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Misschien een wat aparte vraag, maar heeft een forum lid toevallig deze foto aangeschaft? Hij liep af op eerste kerstdag en ik heb helaas geen tijd gehad om te bieden...

    Richthofen Motor Seiner Fokker C V Werksfoto 1917 | eBay

    Groeten,
    Edwin

  2. #272

    Standaard

    16x oude verkeersvliegtuig foto's in veiling v.a. 1,- de 16
    mvg
    Hans

    Vliegtuigen 16x - foto's

  3. #273

    Standaard

    nog meer in veiling v.a. 1,-
    mvg
    Hans

    6x grote kaarten
    6x thema luchtvaart / KLM / vliegtuigen

    4x vooroorlogs
    Oude bekende vliegtuigen waaronder "De Pelikaan" eenig in holland, De Uiver als 2e aangekomen Melbournerace, dougglasmachine de rietvink
    Vliegtuigen 4x - waaronder de uiver en de rietvink

  4. #274

    Standaard

    bieden v.a. 1,-
    mvg
    Hans


    Verzameling van 10 metalen militaire vliegtuigjes met standaard. 20ste eeuw.
    Verzameling van 10 metalen militaire vliegtuigjes met standaard. 20ste eeuw.

    Beschrijving: Verzameling van 10 metalen militaire vliegtuigjes met standaard. 20ste eeuw.
    Metalen vliegtuigjes, de bommen en granaten die eraan hangen zijn van plastic ook de standaards.Verzameling van 10 metalen militaire vliegtuigjes met standaard. Metalen vliegtuigjes, de bommen en granaten die eraan hangen zijn van plastic ook de standaards. Waaronder: Straaljagers F/P A-10 Thunderbolt warthog F-4 Phantom 2 F 104 Starfighter. F 18 Hornet. Alpha Jet Dassault Rafale Mirage 3 C Super Etendard. Mirage 2000 Metalen vliegtuigjes, de bommen en granaten die eraan hangen zijn van plastic ook de standaards. 1 vliegtuig daar zijn een paar pinnetjes afgebroken, zodat hij niet kan staan op de standaard. Verder missen er een paar bommen of granaten en is er een vleugel van een vliegtuig bijna afgebroken. Verder zijn de vliegtuigjes in verzamelwaardige staat

  5. #275
    Geregistreerd
    20 november 2011
    Locatie
    Almere-Buiten
    Berichten
    101

    Standaard

    Dit was toch die serie die gelijk met de grote Airplane publicatie van DelPrado is uitgebracht in de negentiger jaren? Ik heb ze destijds allemaal aangeschaft; het waren er een stuk of vijftig..

  6. #276

    Standaard

    Het is me niet duidelijk uit de wijze waarop de aanbiedingen van Hans 23 zijn gesteld of er Marktplaats aanbiedingen getoond worden, of dat er een onderhandse uitverkoop plaats vindt door één persoon.

    Het trekt me niet erg aan...

    Tracker.

  7. #277

    Standaard

    Wie op de links klikt ziet dat er (wekelijks) leuke luchtvaartspullen te koop zijn vanaf bieden 1,- (gelukkig voelt niet iedereen zich aangetrokken anders zou de grote vraag het beperkte aanbod wel erg duur maken).
    De achterliggende organisatie is Catawiki dat ook een erg toegankelijke marktplaats vormt tussen wie wat wil verkopen (meestal verzamelaars of curiosawinkels) en geïnteresseerden.
    Persoonlijk heb ik erg goede ervaringen met deze nieuwe marktplaats, al diverse prachtige spullen gekocht (die je meestal niet op Marktplaats.nl ziet) voor vriendelijke prijsjes, ze hebben ook een verfijnde search agent die je wekelijks informeert over t.k. gezocht (waarbij je bijvoorbeeld een zoekcriterium als "vliegtuigkaarten" of "brons" kunt invullen).
    Ik weet dat ik niet iedereen blij kan maken maar het leek me een aardige tip voor geïnteresseerden die zichzelf daarna e.e.a. duidelijk willen maken.
    Mvg
    Hans

  8. #278
    Geregistreerd
    25 juni 2010
    Locatie
    The dark side of the moon
    Berichten
    5.239

    Standaard

    Schiphol PH-ALD PH-ARW omstreeks 1934 .

    7 foto's in een koop genomen op Schiphol 1934, DC 2 Fokker postvliegtuig enz. De kenner weet wat het is.

    ? Schiphol PH-ALD PH-ARW omstreeks 1934 - Luchtvaart en Vliegtuigspotten - Marktplaats.nl
    Als WO2 verzamelaar, verzamel je uit interesse naar het verleden.

  9. #279
    Geregistreerd
    25 juni 2010
    Locatie
    The dark side of the moon
    Berichten
    5.239

    Standaard Vliegtuigmotor wright stermotor b-17

    stermotor 18 jaar geleden uit zee gehaald bij den haag

    waarschijnlijk een wright motor afkomstig van een b-17 vliegend fort.

    ? Vliegtuigmotor wright stermotor b-17 - Militaria | Tweede Wereldoorlog - Marktplaats.nl
    Als WO2 verzamelaar, verzamel je uit interesse naar het verleden.

  10. #280
    Geregistreerd
    25 juni 2010
    Locatie
    The dark side of the moon
    Berichten
    5.239

    Standaard foto dubbeldekker vliegtuigen nederland jaren 20-30 fokker?

    Beschrijving

    foto dubbeldekker vliegtuigen nederland jaren 20-30 fokker?

    mooie oude kleine originele foto van een rij dubbeldekker vliegtuigen op wellicht schiphol, soesterberg of vliegveld rotterdam waalhaven? Het voorste vliegtuig heeft opdruk aan de zijkant van de nationale luchtvaartschool holland. die ernaast heeft de letters PH-AJJ... merk vliegtuigen is mij onbekend, wellicht Fokker of Koolhoven?

    lijkt me jaren 30?

    afmeting: 9 x 6 cm

    zeer goede staat!

    verzendkosten (0,70) voor de koper

    € 5,00

    ? foto dubbeldekker vliegtuigen nederland jaren 20-30 fokker? - Luchtvaart en Vliegtuigspotten - Marktplaats.nl
    Als WO2 verzamelaar, verzamel je uit interesse naar het verleden.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •