Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Smirnoff

  1. #1
    janrofekamp Guest

    Standaard Smirnoff

    Mijn vader werkte voor de KLM vanaf 1935 tot zijn pensioen. Door oude papier gaand vond ik twee kwitanties die mijn vader kreeg. Hij bracht post and andere berichten naar de vertrekkende vliegtuigen: de twee kwitanties zijn persoonlijk getekend door de beroemde KLM piloot Smirnoff: heeft iemand interesse? Ben er niet om uit ze te verkopen, maar ik zou het leuk vinden als de beide kwitanties in een goede en gerespecteerde verzamelijk terecht kwamen: email naar janrofekamp@filmstransit.com

  2. #2

    Standaard

    Hoi Jan,

    Welkom! Leuk dat je hier zoiets aanbied, er zijn hier een aantal mensen actief die met zo iets erg in hun nopjes zullen zijn! Heb je misschien nog interssante verhalen over je vader en zijn tijd bij de KLM?
    Overigens net de website van je interessante bedrijf bekeken, ziet er schitterend uit wat jij en je bedrijf produceren!

    Groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

  3. #3
    janrofekamp Guest

    Standaard Smirnoff

    Ik heb geen reacties op mijn Smirnov kwitanties en ook het boek Holland-Indie-Holland ( Lt Koppen) (1927)..ik ben echt aan het opruimen en moet al dit soort zaken kwijt voor Mei… wie wil het hebben
    email: jan@filmstransit.com

  4. #4

    Standaard

    Beste jan,

    Gisteren heb ik u een mail gestuurt rond 21.00,maar nog geen antwoord ontvangen.
    mail mogelijk niet aangekomen bij u ??

    met vriendelijke groeten,martinklm.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •