Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Achterhalen vliegtuig-type?

  1. #1
    Barry132 Guest

    Standaard Achterhalen vliegtuig-type?

    Hallo,

    Vorige maand gevlogen naar Egypte, en dat heeft mijn interesse in de luchtvaart enorm doen toenemen. Zoveel zelfs dat ik de hele dag alleen nog maar omhoog kijk :rolletjes: Graag wil ik weten in welk vliegtuig ik exact heb gevlogen vorige maand. Ik heb me rot gezocht op het internet maar ik kan het niet vinden. Het enige dat ik weet is dat ik met een Boeing 737-800 van Transavia heb gevlogen.
    Heen: 7-1-2014: HV441 naar Marsa Alam
    Terug: 17-1-2014: HV552 (vertrokken op 16-1)

    Is deze info te achterhalen?
    Alvast heel erg bedankt.

    Groeten,

    Barry

  2. #2
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Hoi Barry,

    Volgens planefinder moet het de PH-HSF zijn:PH-HSF - transavia.com - Plane Finder

    Volgens deze site heeft dat toestel ook jouw terugvlucht gevlogen. Alleen kloppen de data niet met de door jouw opgegeven data.

  3. #3

    Standaard

    Volgens mij is het op 7-1 de PH-HSI geweest. Zie: HV441 / TRA442 - Transavia Holland flight info - Plane Finder

    En op 16-1 de PH-HSB, zie: HV552 / TRA552 - Transavia Holland flight info - Plane Finder

    Groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

  4. #4
    Barry132 Guest

    Standaard

    Mathieu, klopt helemaal
    Het toestel op de heenweg was ook duidelijk een stukje nieuwer. Op de terugweg was het voor mijn gevoel wel een identiek toestel maar was het duidelijk een stukje viezer en hier en daar zaten wat slijtage plekken op de stoelen.

    Ben heel blij met de info en met site waar ik dergelijke info kan vinden.
    Heren, bedankt

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •