Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergegeven resultaten: 11 t/m 13 van 13

Discussie: nog wat beute toestellen op Ebay, Waalhaven?

  1. #11

    Standaard

    En wat doet deze engelse verzamelaar met fotos van Nederlandse toestellen? Van waar de bereidheid diep in de buidel te tasten?

  2. #12
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.303

    Standaard

    Hallo FrederikP.

    Ik weet niet wat jijzelf op luchtvaartgebied voor interesses hebt maar hij doet o.a. in foto's van buitgemaakte toestellen (WW II), van welke luchtmacht dan ook.
    Dat deed in het verleden Jan van den Heuvel ook, helaas is die al geruime tijd niet meer actief op deze site.
    Maar die twee hadden op eBay veel concurrentie van een Canadees die nog meer bereid was de portemonnee te trekken.
    Tom Willis heeft nu bijna eBay voor zich omdat de meeste concurrenten het hebben opgegeven, niet meer actief wilden zijn of niet zo hoog meer wilden bieden.
    Tom Willis is trouwens een bekende, hij heeft al in diverse publicaties gestaan met commentaren.
    Hij weet ook zeer veel van de duitse Luftwaffe bijvoorbeeld.
    Er is slechts één probleem. In het verleden heeft hij aangegeven tegen Jan van den Heuvel dat hij een boek wilde uitgeven over buitgemaakte vliegtuigen
    en dat komt er maar niet van dus verdwijnen de foto's in zijn verzameling en dat is erg jammer, zeker als het Nederlandse toestellen betreft.
    Hij heeft zo ook de enige mij bekende foto's, twee stuks, van Koolhoven FK-51's in duitse beschildering, op Haamstede, in zijn bezit.
    Ik had ze ook, alleen niet de originelen maar van eBay. Helaas heb ik ze door een hd-crash verloren.
    De enige die ze in hoge resolutie van Willis heeft gekregen, zo ver ik weet, is Jan van den Heuvel maar die mocht ze niet publiceren voordat Willis ze zelf had gepubliceerd.
    Nou, ik vrees dat dat lang wachten word.

    Ruud.
    Laatst gewijzigd door ruudvanom; 19 februari 2014 om 00:15

  3. #13
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Ik heb mijn best gedaan, maar ik heb geen van alle foto's kunnen kopen...

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •