Pagina 1 van 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 24

Discussie: Gaat Revell een Fokker G-1 uitbrengen?

  1. #1
    Geregistreerd
    29 oktober 2011
    Berichten
    3

    Thumbs up Gaat Revell een Fokker G-1 uitbrengen?

    Noujah, wie weet? Ze hebben in ieder geval een ideeën-pagina geopent, waar men een idee voor een kit kan opperen, en daar kan men dan vervolgens op stemmen.

    Het voorstel voor een Fokker G-1 kit op 1/48 staat op het ogenblik op de 2e plaats!

    Je komt bij de stem-pagina voor de Fokker G-1 uit via de volgende link; Share Your Dream

    Hij had op de eerste plaats kunnen staan, als men voor de huidige eerste plaats geen bot-net gebruikte om te stemmen...

    Dus, ga er heen en stem! En als je je inschrijft, kan je nog meer suggesties invullen bij de G-1, zoals schaal en prijs-stelling.

    MvG,
    Rob

  2. #2
    Geregistreerd
    13 november 2007
    Berichten
    680
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    Stem uitgebracht

  3. #3
    Geregistreerd
    20 november 2011
    Locatie
    Almere-Buiten
    Berichten
    101

    Standaard

    Een 1:48 model van de Fokker D.XXIII lijkt mij nog veel interessanter!

  4. #4
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Eehm, ik weet er nog wel een

    Maar ik heb gestemd in ieder geval! Hopen dat ze een getrouw modelletje weten te maken. Het worden toch redelijke afmetingen gok ik zo. 35 cm breed ongeveer...

    Momenteel staat de G1 op plaats 2, met 281 stemmen!

  5. #5
    Geregistreerd
    8 april 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    1.271

    Standaard

    Ik ben niet gek op het merk Revell, maar heb toch gestemd.
    Out of all the things I have lost, I miss my mind the most.

  6. #6
    Geregistreerd
    13 november 2007
    Berichten
    680
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    Je moet het ook niet opeten...

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nico Braas Bekijk bericht
    Een 1:48 model van de Fokker D.XXIII lijkt mij nog veel interessanter!
    Nico,

    Je gebed wordt verhoord, RS Models komt met een 1:48 uitgave.
    Zij hebben al een 1:72 model en daar valt een prima D.XXIII van te maken.

    Paul

  8. #8
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Ik heb jaren terug al weer heel veel spullen over de T.V en T.IX naar Robert Schneider gestuurd. Hij zou er mee aande slag ggaan, voor een 1op72 model. Vervolgens nooit meer iets van gehoord... :-(

  9. #9

    Standaard

    Op het gevaar af voor "azijnpisser" te worden uitgemaakt, maar met mijn 40 jarige modelbouw ervaring, moet ik zeggen, dat bedrijven als Revell commerciele bedrijven zijn.
    Dat wil zeggen, dat als zij voor duizenden euro's investeringen doen, dat er ook weer uit moet komen. En dat komt er, als er ook duizenden modellen worden verkocht.
    Laat ik niet negatief zijn, maar de markt voor Nederlandse modellen een beetje kennende, worden er in Nederland misschien zo'n duizend G.I's afgezet, dat is al veel voor een Nederlands vooroorlogs model (ik heb het niet over F-16's etc.). Dan worden in de rest van de wereld misschien nog zo'n 500 afgezet en dan heb je het wel gehad.
    Overschat vooral niet de (onze) aantrekkingskracht voor de G.I.
    Revell blijft weer zitten met een misinvestering en wordt steeds huiveriger iets minder commercieels uit te brengen.

    Beter is het te proberen bij de kleinere Tsjechische maatschappijen als MPM, RS, Valom, Sword of Fly. Daar gaat het vaak om aantallen van 1000 à 1500 of minder.
    Probeer dat eens met b.v. Erwin Stam van de Luchtvaarthobbyshop, die heeft daar ingangen, maar ook hem lukt niet alles!

    Hans

  10. #10

    Standaard

    Beste Hans,

    Je bent geen A-pisser, maar wel het volgende.

    Ieder bedrijf (ook de kleinere Tsjechische) is commercieel. Iedereen moet het hoofd boven water houden. Revell biedt alleen de mogelijkheid om de klant het assortiment te laten bepalen. Ik vind het een mooi initiatief.

    Leon

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •