Pagina 3 van 3 EersteEerste 1 2 3
Weergegeven resultaten: 21 t/m 25 van 25

Discussie: Evolutie van Fokker

  1. #21

    Standaard

    SepinsCG gefeliciteerd met het feit dat je filmpje in het Aviodrome zal worden getoond. Zo heb je toch eer van je werk.

    O ja, "for the record": Op 15 maart 1996 ging Fokker Aircraft failliet. En de redenen hiervoor waren iets ingewikkelder dan een regering die geen lening wilde verstrekken. Vanaf 1993 was de onderneming al verliesgevend.

    Dat het een groot verlies was, met name in het kunnen ontwikkelen van hoogstaande techniek, is tot op de dag van vandaag nog voelbaar. Maar het is te simpel om alleen naar de toenmalige regering te wijzen.

    Groet,
    Huub

  2. #22
    SepinsCG Guest

    Standaard

    Allemaal bedankt voor de reacties.

    De reden waarom ik niet de Fokker F.XVIII is dat ten eerste hij te veel op de F.VIIa lijkt en ten tweede had de F.VIIa een grotere impact op de luchtvaart industrie dan de F.XVIII (in mijn opinie). Ik had ook maar beperkt tijd om alles te maken dus moest ik op 4 vliegtuigen blijven.

    De Rekkof F120NG (heet nu Netherlands Aircraft Company omdat te veel mensen het "wreck off" noemde) is het nieuwste vliegtuig in het Fokker/Rekkof reeks. Het design is nu alweer veranderd, iets langer en er kunnen nu 130 mensen in inplaats van 120. Maar goed, nogmaals bedankt voor de reacties

  3. #23
    Geregistreerd
    5 januari 2010
    Locatie
    heerhugowaard
    Berichten
    927

    Standaard

    gaaf waneer kunnen we verwachten dat hij in productie gaat
    en ik heb ook geruchten gehoord dat er in brasilie ook aan een Fokker vliegtuigbouw project gedaan word met de 100 en de 120 in het program

    maar dat zijn geruchten

  4. #24

    Standaard

    gaaf waneer kunnen we verwachten dat hij in productie gaat
    Niet. Wie koopt er nog een casco uit 1967.

  5. #25
    Geregistreerd
    28 juni 2012
    Locatie
    Nu in Lelystad
    Berichten
    9

    Standaard

    maar dat zijn geruchten .

    Het blijft ook bij geruchten. Geen weldenkende maatschappij zal nog willen investeren in iets wat al 17 jaar dood is. Het is een mooi product maar ontwerp is ver achterhaald. Er zijn nu zoveel spelers op de markt dat kaalslag hieronder te verwachten is. Dus zeker geen plaats voor "Rekkof"

    Jaap

Tags for this Thread

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •