Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: Weer enige foto's op ebat.

  1. #1

    Standaard Weer enige foto's op ebat.

    Laatst gewijzigd door Mathieu; 30 maart 2014 om 21:43
    Als het regent in mei is april voorbij.

  2. #2

    Standaard



    Als het regent in mei is april voorbij.

  3. #3

    Standaard

    iets moeilijker te zien , maar er staat volgens mij in ieder geval een G.1 op de achtergrond.

    Foto Flughafen Holland (?) Zerstörer Geschwader Messerschmitt Bf 110 Flugzeuge | eBay

  4. #4

    Standaard

    ... en DC-2 of 3's, en exact in het midden een T.5, en de huizen op de ringdijk: Schiphol!

    Hans

  5. #5

    Standaard

    Zou die G.1 op de foto geplaatst door Eric de 346 zijn of een andere? Op de eerste foto is ook het staartvlak te zien van een 1e serie FK 51, weet iemand welke?

    groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

  6. #6

    Standaard

    De FK-51 is de schijfsleper van de Bom.VA, dat was de "1". Wel intrigerend is de foto met de Me-110's, ben benieuwd in welke maand die foto is te plaatsen. Er zijn erg veel beuteflugzeuge op de achtergrond, in die zin is het wel interessant om te weten wanneer deze 110's op Schiphol waren. Iemand een idee?

  7. #7
    Geregistreerd
    25 juni 2010
    Locatie
    The dark side of the moon
    Berichten
    5.239

    Standaard

    Nog wat meer aanbiedingen op Ebay,de
    Als WO2 verzamelaar, verzamel je uit interesse naar het verleden.

  8. #8
    Geregistreerd
    8 januari 2011
    Locatie
    Den Hoorn (ZH)
    Berichten
    631

    Standaard

    ah, een scotti op waalhaven mooie foto!

  9. #9
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.318

    Standaard

    Hallo Jan.

    Onderstaande komt in ieder geval naar Nederland en de prijs viel me niet eens tegen, ongeveer de helft van die waarbij de duitsers in het bomgat achter de G-1 staan.
    Ik heb al een proefcorrectie uitgevoerd op de bovenzijde van de eBay-versie vanwege de gekleurde lijmsporen en het resultaat valt me niet tegen.
    Hopelijk komt hij snel binnen. Tevens hoop ik dat de andere foto's van Waalhaven ook in Nederland terecht zijn gekomen.
    Deze foto had mijn voorkeur vanwege het buitgemaakte Nederlandse stuk luchtafweer, het spoorlijntje en de G-1 die ook bijdraagt aan het zeldzame er van.



    Ruud.
    Laatst gewijzigd door ruudvanom; 12 april 2014 om 00:08

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •