Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 3 4 5
Weergegeven resultaten: 41 t/m 47 van 47

Discussie: Fokker C10

  1. #41

    Standaard

    Dus niemand weet of het apparaat ook wordt tentoongesteld? Lekker is dat...

  2. #42

    Standaard

    Is er inmiddels iets meer bekend over waar de C.X te zien is, als dat al überhaupt al het geval is?
    Als het regent in mei is april voorbij.

  3. #43

    Standaard

    De C.X staat in hangar 8 (oude hangar) vrij dichtbij het militair museum. Hier staat ook de houten mockup van de G.1. De hangar is alleen jammer genoeg niet altijd open. Dit is eigenlijk alleen met evenementen (ook kleine evenementen). Als je de C.X heel graag wilt zien kun je ook naar de zijkant en achterkant van de hangar lopen en door het raam kijken.

  4. #44

    Standaard

    C.X vraagje.
    Is er iemand die duidelijkheid kan geven over bijgevoegde foto.
    In een aantal (Fokker) publicaties kom ik tegen dat dit de C.X productie bij Fokker is.
    Waar ik mee zit is dat ik op tientallen C.X foto's geen dergelijk landingsgestel zie bij een C.X met een dwarsas tussen de wielen.
    Vast bedankt.

    Henk SteevensNaam: C-10 Productie.JPG
Bekeken: 479
Grootte: 315,6 KB

  5. #45

    Standaard

    Dat is uitsluitend tijdens het produktieproces om de wielen bij elkaar te houden als alles nog niet zo goed vast zit.

  6. #46

    Standaard

    Prima bedankt, maar dan het volgende, ik ken geen C.X uitvoering met een enkele V stijl van de romp naar de wielen, of zit ik fout?
    Is dit soms een zogenaamd transport onderstel voor verplaatsing in de Fokker fabriek, dit is wel vaker gebeurd bij Fokker.

    Henk.

  7. #47

    Standaard

    Deze kisten zijn nog niet af!!!

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •