Pagina 3 van 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 40

Discussie: Luchtmachtdagen 2014.

  1. #21
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Het begint al met al toch wel op een wat zwak programma te lijken.... Maar misschien hebben ze no wat in petto! Ze kunnen wat mij betreft wel wat van de static de lucht in gooien!

  2. #22
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Je kunt inmiddels het vliegschema downloaden:
    Vliegshow | Luchtmachtdagen | Defensie.nl

    Voor de mobielen onder ons is er ook een app voor op de smartphone.

    Helaas is de Canadese F-18 met stille trom verwijderd uit het schema.

  3. #23
    Geregistreerd
    8 januari 2011
    Locatie
    Den Hoorn (ZH)
    Berichten
    631

    Standaard

    ook het Breitling team mocht niet vliegen. wat daar precies de toedracht van was is mij onbekend. Ik zal er morgen zijn i.v.m. beter weer.

  4. #24

    Standaard

    Hoi Sander,

    Het Breitling team mocht niet vliegen omdat het IL&T dit verbood. De L39 van dit team heeft een probleem met bepaalde onderhoudspapieren, daarom geen toestemming om in het Nederlandse luchtruim te vliegen. Is gisteren (vrijdag) bepaald.

    Gr.Gerard

  5. #25
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Het was opzich prima vandaag hoor! Het miste alleen wat pit, weetjewel, er zat niet echt iets tussen het programma wat erboven uit stak. Maar ik heb het hoe dan ook prima naar mn zin gehad. Ook leuk dat ze voor de Airpower Demo ook nog een QRA plakten!

  6. #26

    Standaard

    Personlijk vond ik het een beetje matig programma, je kunt echt merken dat het geld bij defensie in Europa wel zo'n beetje op is. Te veel gaten in het programma die maar met filmpjes en een extra apache demo werden opgevuld. Gelukkig morgen hopelijk een iets uitgebreider programma met de MD-11 en 787.

  7. #27

    Standaard









    Als leek heb ik mijzelf vandaag best vermaakt,ik ben dan natuurlijk ook niet zo ''verwent'' qua vliegtuigen welke ik al heb gezien.lichtomstandigheden waren niet optimaal,toch geprobeert het e.e.a. op de plaat vast te leggen.

  8. #28

    Standaard

    Deel 2

  9. #29
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Toch leuke foto's hoor! Ik moet zeggen dat ik hoe dan ook van de dagen heb genoten. Gisterochtend heb ik even met iemand van de SKHV gepraat, en die zei dat de Mitchell niet zou vliegen beide dagen. Ik teleurgesteld, maar tot mijn vreugde was hij er beide dagen wel!

  10. #30
    Geregistreerd
    8 januari 2011
    Locatie
    Den Hoorn (ZH)
    Berichten
    631

    Standaard

    zeg Edwin, ik was er vandaag, maar ik heb jouw niet kunnen vinden, waar stond jij in godsnaam? ik heb de twee markten 4 keer afgezocht maar geen spoor van een G1 standje.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •