Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 2 3 4
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 40

Discussie: Luchtmachtdagen 2014.

  1. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sander Bekijk bericht
    zeg Edwin, ik was er vandaag, maar ik heb jouw niet kunnen vinden, waar stond jij in godsnaam? ik heb de twee markten 4 keer afgezocht maar geen spoor van een G1 standje.
    Tegenover de static, helemaal aan de andere kant van een leeg veld voor de tent van de diverse musea stonden ze.

    Wat hoogtepunten van de afgelopen twee dagen:


















  2. #32

    Standaard

    Na al mijn foto's bekeken te hebben van Vrijdag 20/06,zijn er een 7-tal waar ik niet van weet wat het is,of welk ''kenmerk'' ze hebben.kan iemand mij hiermee helpen??
    1= ?(graag type + kenmerk).
    2= AH64D(in shelter)(graag kenmerk).serial no.98-0113.
    3= ? (graag type + kenmerk)300 sqn ?.
    4= ?(graag type + kenmerk).(leesbaar : G-781).
    5= ?(graag type + kenmerk).chinook ?
    6= ?(graag type + kenmerk).(tijdens bambi bucket). chinook ?
    7= ?(graag type + kenmerk).(tijdens bambi bucket).
    alvast dank,
    met vriendelijke groeten Martinklm.

  3. #33

    Standaard

    Martin, de eerste is een Duitse Bolkow Bo-105, de 86+70 als ik het goed zie (Staat in het zwart op de staart.)

    De twee heli's in de shelter heb ik geen foto's van gemaakt.

    De G-781 is een Lockheed C-130 Hercules.

    De Grijze Chinook is een Boeing CH-47D, al worden onze kisten geupgrade tot CH-47F standaard. De grijze die ik op de foto heb is de D-892 tijdens de airpower demo.

    De Chinooks en Cougars die bij de bambi bucket demo werden gebruikt heb ik wel op de foto maar de registratie kan ik niet lezen.

  4. #34

    Standaard

    Hallo Ferry VO,

    Dank alvast voor enig licht in de duisternis !!
    Mijn probleem was ook dat ik ,mede door donker weer,de registraties niet goed kon lezen.

    ik ben i.i.g. weer een stuk kompleter met deze info,

    met vriendelijke groeten,Martinklm.

  5. #35
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.278

    Standaard

    Het enthousiasme van de foto plaatsers is mooi maar kan iemand mij uitleggen waarom er foto's geplaatst worden van 2871 x 1547 pixels?
    Het formaat is dan 101,28 x 54,57 cm bij de resolutie van 72 pixels dus de plaatsers zouden het zelf niet eens kunnen uitprinten!!

    Op het scherm blijven we maar heen en weer schuiven en krijgen geen goed beeld van de foto's. Dit is meerdere malen door diverse personen aangekaart maar het is er maar niet uit te krijgen.
    Pixelgrootte verminderen voor plaatsing a.u.b. De helft van de genoemde pixelgrootte is al meer dan genoeg. Denk eens aan 1100 tot 1300 pixels breed.

    Ruud.
    Laatst gewijzigd door ruudvanom; 22 juni 2014 om 22:28

  6. #36

    Standaard

    De grijze Chinooks zijn nieuwe CH-47F's.

  7. #37

    Standaard

    En de 98-0113 is de Q-13.

  8. #38

    Standaard

    @ Ruud....u heeft volkomen gelijk...echter heb ik mijn foto's zoveel mogelijk verkleind,de ene keer zijn ze wel klein,de andere keer niet.
    hoe kan ik dit probleem het beste aanpakken ??

    @ Fogg,dank voor uw info....weer een stukje van de puzzel gelegd !!

    met vriendelijke groeten,Martinklm.

  9. #39
    Geregistreerd
    8 november 2008
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sander Bekijk bericht
    zeg Edwin, ik was er vandaag, maar ik heb jouw niet kunnen vinden, waar stond jij in godsnaam? ik heb de twee markten 4 keer afgezocht maar geen spoor van een G1 standje.
    Inderdaad stonden we ver van alles geparkeerd. 400 meter van de static. Voor een grote witte tent, bijna in het bos. We hebben nog met alle in de tent gehuisveste organisaties zeker 100 kg aan flyers weggegeven, om de mensen te lokken. De locatie was voor iedereen jammer en totaal niet nodig geweest. Echt een blunder van de eerste orde, naar mij mening.
    Groeten Silvester.

    P.s. Wel leuk om de mensen weer van informatie over de Fokker G-1 te voorzien. Tot in 2016.

  10. #40
    Geregistreerd
    8 januari 2011
    Locatie
    Den Hoorn (ZH)
    Berichten
    631

    Standaard

    Die witte tenten heb ik inderdaad vanaf de static show gezien, maar vanaf daar leek het er niet op dat er iets werd verkocht en op het kaartje stond inderdaad dat er iets van een museum was. de Catalina stichting stond wel tussen de markt standjes en daarom dacht ik dat de G1 stichting daar ook tussen zou staan. niet dus. jammer dat ik nu weer twee jaar moet wachten.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •