Pagina 2 van 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 40

Discussie: Luchtmachtdagen 2014.

  1. #11

    Standaard

    Zou heel mooi zijn, maar aan de andere kant hebben dus de Poolse MiG-29, AWACS en de Royal Jordanian Falcons (Daar gaat m'n pauzemomentje..) al geannuleerd.
    Het Breitling team is wel een aardige toevoeging, hebben we in ieder geval nog drie demo teams.

  2. #12
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    B-52 is maar saai hoor. enorme draaicirkel zodat je eigenlijk maar een paar losse passes.

    Ik zie veel liever een van de aanwezige Torren of Spoken vliegen ipv static!

  3. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door g-1reaper Bekijk bericht
    B-52 is maar saai hoor. enorme draaicirkel zodat je eigenlijk maar een paar losse passes.
    Eerst überhaupt maar eens zien; het B-2/B-52 gerucht duikt eigenlijk elk jaar wel de op maar ik heb er nog nooit eentje gezien.

  4. #14
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    De B-2 kan sowieso al niet, want die zijn al weer vertrokken voordat de luchtmachtdagen uberhaupt beginnen!

  5. #15
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Ik ben er in ieder geval zaterdag hoor!

  6. #16

    Standaard

    Ik ga op vrijdag kijken..kan iemand mij aan meer info helpen zoals een vliegschema/tijden.

    het static gedeelte kan ik wel vinden, www.gras-spotters.nl ,maar hoe laat er wat vliegt niet...(of is er nog een andere bron voor static ??).

    alvast dank,martin klm

  7. #17
    Geregistreerd
    8 januari 2011
    Locatie
    Den Hoorn (ZH)
    Berichten
    631

    Standaard

    meestal zeggen ze dat pas de dag van te voren of pas op de dag zelf omdat het nogal veranderlijk is. vorig jaar werd het donderdag pas bekend gemaakt en waren er vrijdag alsnog andere vliegtuigen als die in de planning van donderdag stonden

  8. #18

    Standaard

    Duidelijk dus.....dank alvast Sander voor uw antwoord,het zal afwachten worden....!!

  9. #19

    Standaard

    Of allebei de dagen gaan martin klm , mis je niks

  10. #20

    Standaard

    De KLM MD-11 gaat samen met de KDC-10 vliegen, en Arke gaat een fly-by doen met hun gloednieuwe Dreamliner.

    Boeing 787 van ArkeFly en MD-11 van KLM op Luchtmachtdagen | Luchtvaartnieuws

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •