Hallo allemaal,

Ik wil graag jullie aandacht vragen voor mijn DC-3 project genaamd Broken Dreams.

Broken Dreams
vertelt het levensverhaal van de historische Dakota die crashte onder een viaduct, op weg naar een glansrol in de musical Soldaat van Oranje. Aanleiding voor dit vliegtuig om terug te kijken op haar turbulente leven. Van oorlog tot kippentransport, van trots intercontinentaal vliegen tot vleugellam afwachten hoe het op je oude dag met je zal aflopen...

Broken Dreams bestaat uit een documentaire (Engelse en Nederlandse versie) en een boek (in het Engels). Het boek wordt een mooie aanvulling met veel foto’s en extra feiten.

De documentaire is bijna af en gaat later dit jaar in premiere. Ik zoek nu via crowdfunding steun om dit boek te publiceren (via Kickstarter).

Zie: http://kck.st/1zEezLq

In zowel de documentaire als het boek vertelt het vliegtuig haar eigen verhaal, alsof ze een oude dame is die haar levensverhaal vertelt aan haar kleinkinderen.

Alle steun is welkom, dus mocht je interesse hebben om dit project te steunen, dan ben ik daar heel blij mee! Daarnaast zou ik het ook heel fijn vinden als zo veel mogelijk mensen de link willen doorsturen naar anderen die mogelijk ook interesse hebben in het boek en/of de documentaire.


Alvast hartelijk dank!

Vriendelijke groet,
Suzanne