Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergegeven resultaten: 11 t/m 17 van 17

Discussie: Ebay foto's o.a. Schiphol

  1. #11
    Geregistreerd
    8 januari 2011
    Locatie
    Den Hoorn (ZH)
    Berichten
    631

    Standaard

    Ja ik ben de 27 persoon. Mijn naam begint niet met een e en eindigt ook niet met een s, ik heb geen idee waar dat allemaal op gebaseerd is (rare jongens daar bij Ebay). Ik wilde de foto's graag omdat het lokale geschiedenis is, de 222 is 14km verderop neergekomen en de 383 stond 5km verderop op Ypenburg. voor de twee C I foto's was ik net te laat terug om nog te bieden. mijn idee is om van ieder vliegtuig dat hier in de buurt is neergekomen of gestationeerd was op Ockenburg en Ypenburg een foto te hebben.
    Laatst gewijzigd door sander; 21 september 2014 om 21:11

  2. #12
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.299

    Standaard

    Hallo Sander.

    Ik ben de winnaar van de 383. Te zijner tijd zal ik hem wel op het forum zetten. In een lage resolutie dat wel. Ik weet nog niet hoe ik hiermee om moet gaan, net zoals bij twee andere zeldzame foto's in mijn bezit. Zoals je ziet op dit forum deel ik graag maar deze foto zit toch wel in een aparte klasse. Is (in hoge resolutie) delen met alleen een betrouwbare selecte groep mensen de oplossing? Ik ben toch wel onzeker wat te doen. Zulke schaarse foto's zouden eigenlijk in een officieel archief moeten zitten (misschien al het geval?). Geen idee hoe schaars deze 383 foto werkelijk is.

    Groet,
    Ruud.

  3. #13
    Geregistreerd
    8 januari 2011
    Locatie
    Den Hoorn (ZH)
    Berichten
    631

    Standaard

    voor zover ik weet stond deze foto al eens eerder op ebay (die van de 383) maar wellicht was dat dezelfde als deze en geen kopie. Er is wel een archief, het NIMH, maar dat houd zich volgens mij niet echt bezig met het verwerven van foto's van ebay, en deze foto hebben zij volgens mij niet. of je die foto hier wil neerzetten laat ik volledig aan jouw over.
    Gr,
    Sander

  4. #14
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Ik heb meegeboden op de hangarfoto (verbrande C.5's en FW 58) - deze:
    Foto Ypenburg Flughafen Hangar Fabrik Ruinen Westfeldzug Holland 1940 | eBay

    Helaas is deze aan mijn neus voorbij gegaan...

  5. #15

    Standaard

    Ik heb de eerste van de Dornier, de romp op de crashlocatie. Maar bij de andere twee, in de haven van Rotterdam, zag ik m'n monitor twee keer flitsen en zat ik er mooi naast. De ene ging weg voor € 39.50 en de andere voor € 40,00.
    Dat heet een illusie armer en een ervaring rijker. Ben wel nieuwsgierig wie die twee heeft.

  6. #16
    Geregistreerd
    8 april 2013
    Locatie
    Nuenen
    Berichten
    115

    Standaard

    Zijn in goede handen.

    Jaap Woortman

  7. #17
    Geregistreerd
    25 februari 2009
    Locatie
    Leusden
    Berichten
    655

    Standaard

    De 222 eveneens!

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •