Pagina 2 van 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 22

Discussie: Battle of Holland in IL-2?

  1. #11
    Fryslanboy Guest

    Standaard

    Goed om the horen, het zijn erg mooie skins, eindelijk een paar Nederlandse skins...

    Heb op SAS gevraagd of ze de D-XXI Dutch flyable wilden maken, als het goed is gaan ze er mee bezig.

    Op het moment kan men alleen in de Sarja vliegen, dus jha, het zou leuk zijn als we de Nederlandse kunnen vliegen(Misschien de Deense ook nog, met 2x20mm)

  2. #12
    Geregistreerd
    13 november 2007
    Berichten
    680
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    Wow! oeps!
    Wat is SAS eigenlijk?
    En hoe gaan ze dat doen? Geen Frankenplane hoop ik...
    Dan krijg je straks twee "Nederlandse" D.XXI mods... Lijkt me niet de bedoeling.

    In elk geval gaat Viikate gewoon door met een Nederlandse cockpit die als mod wordt uitgegeven. Maar dan wel een echte, met Nederlandse lay-out en meters.

  3. #13
    Fryslanboy Guest

    Standaard

    Goedenavond.

    SAS is een modding community, net zoals AAA. Hier is de link:

    http://specialaircraftservice.com/sas/index.php#2

    Erg leuke mensen daar, de meesten kennen we van AAA, maar goed.

    SAS post erg veel mods, voornamelijk nieuwe vliegtuigen, die nog niet zijn gepost op AAA, of helemaal niet worden gepost worden op AAA. Kijk maar eens bij ''The Flighline''

    SAS heeft onder andere de G-55 en de Re.2000 al flyable gemaakt, en de patch is nog net 3 dagen oud. Dat is erg snel, ik denk dat ze dat al snel gaan doen met de andere vliegtuigen.

    Kijk hier maar:

    Flyable I15bis and Letov official request

    Ik maak al een beetje promotie voor de Fokkers, en zo te zien jij ook al


    En over die 2 mods van de NL D.XXI's, ik denk het niet, men hoeft alleen de cockpit nog in te voegen, het vliegtuig is er al hé, dus men hoeft alleen een map met een cockpit map en een paar files toe te voegen, dan is het klaar, dat hebben ze ook gedaan met de G-55 en de Re.2000

    G-55 : http://specialaircraftservice.com/sa...ic,1175.0.html

    Re.2000 : http://specialaircraftservice.com/sa...ic,1186.0.html


    Oh, en btw, ik heb hier iets leuks voor jullie, wat echt te maken heeft met de titel van dit topic:

    http://www.allaircraftarcade.com/for...0307&highlight=

    Gegroet,

    Jacco
    Laatst gewijzigd door Fryslanboy; 5 oktober 2009 om 22:51

  4. #14
    Geregistreerd
    13 november 2007
    Berichten
    680
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fryslanboy Bekijk bericht
    Goedenavond.
    En over die 2 mods van de NL D.XXI's, ik denk het niet, men hoeft alleen de cockpit nog in te voegen, het vliegtuig is er al hé, dus men hoeft alleen een map met een cockpit map en een paar files toe te voegen, dan is het klaar, dat hebben ze ook gedaan met de G-55 en de Re.2000

    Gegroet,

    Jacco
    Maar in dat geval heb je een Nederlandse D.XXI met Sarja 3 cockpit.
    Er wordt gewerkt aan een originele Nederlandse cockpit.

  5. #15
    Geregistreerd
    13 november 2007
    Berichten
    680
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    Inderdaad een interessant topic. Echter streeft de maker naar de 44/45 situatie. Toen waren veel vliegvelden die door de LVA werden gebruikt niet meer in gebruik.

  6. #16
    Fryslanboy Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arjan Bekijk bericht
    Maar in dat geval heb je een Nederlandse D.XXI met Sarja 3 cockpit.
    Er wordt gewerkt aan een originele Nederlandse cockpit.
    Ja, dat klopt. Maar die cockpit wordt dan tijdelijk gebruikt. Totdat jullie dan de originele Nederlandse pit hebben gereleased, wordt de Sarja 3 cockpit gebruikt.

    Maar het is nog altijd beter dan een P-40 cockpit in een Re.2000

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arjan Bekijk bericht
    Inderdaad een interessant topic. Echter streeft de maker naar de 44/45 situatie. Toen waren veel vliegvelden die door de LVA werden gebruikt niet meer in gebruik.
    Ja, klopt. Hij wil trouwens maar een paar vliegvelden toevoegen, volgens mij Eindhoven, en nog 2. Erg jammer is dat, want Gilze-Rijen en Leeuwarden waren ook vrij belangrijk.

    Maar ja, het is zowieso leuk dat er een Nederlandse map komt, of niet?

  7. #17
    Geregistreerd
    13 november 2007
    Berichten
    680
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    Toch jammer als mensen die er verder vanaf staan zoiets maken. Dan worden net de verkeerde dingen gebruikt.

  8. #18
    Fryslanboy Guest

    Standaard

    Jah inderdaad, ik weet niet of je mijn PM op AAA al gelezen hebt, over VinVin, zou het misschien wel willen proberen

  9. #19
    Fryslanboy Guest

    Standaard

    en nu is AAA UI .1.2. uit, en vreemd genoeg is SAS offline, dankzij een hacl

    vreemd...

  10. #20

    Standaard

    Ondertussen is de D-XXI dan toch maar mooi beschikbaar als flyable, en kennelijk stoort het de meesten niet om de Sarja3 te vliegen.

    Mijn vraag van lang geleden is dus beantwoord; en het resultaat heb ik gepost op mission4today: de campagne "Illusies, Incidenten en Invasie" vertegenwoordigt wat mij betreft het verhaal van onze moedige mei- vliegers in de D-XXI en die van 1.JaVA in het bijzonder.
    Over "forgotten battles" gesproken: ja, het waren maar 5 dagen en ja, er bleef bijna geen enkele D-XXI over en ja, we verloren die slag; maar wat was het gevolg?
    1) de hele wereld leerde van Nederland hoe je de duitsers moest bestrijden als die een vliegveld wilden veroveren. De verrassing was er af!
    2) er gingen 220 Ju 52's verloren; die konden boven Engeland, boven Kreta of voor Moskou niet meer worden gebruikt. Over beslissende momenten gesproken?
    3) het totale verlies van de Luftwaffe was 328 van 929 toestellen; zulke verliespercentages heeft verder alleen de Russische luchtmacht in 1941 ondervonden!

    Goed, wie daar net zo trots op is als ik wil vast wel een campagne vliegen met dat kleine jagertje:

    http://www.mission4today.com/index.p...etails&id=3820

Tags for this Thread

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •