Pagina 11 van 42 EersteEerste ... 9 10 11 12 13 21 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 110 van 414

Discussie: Fokker T.5 FSX

  1. #101
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Bedankt Ruud! Het is erg leuk dat we allemaal dezelfde hobby hebben, waarbij ieder weer een ander smaakje doet. Ik neem ook vrijwel altijd een kijkje bij de verschillende 'kaartendraadjes'.

    Ik denk dat er genoeg mensen zullen zijn die mijn hobby een beetje verslijten als 'spelletje'. Dat is het echter niet. Als 'simmers' zitten we een beetje tussen de 'real-life' piloten en de gamers in. Voor de gamers te serieus (het eerste wat een gamer zal vragen, is: kun je schieten? Kun je punten halen? Welk level zit je nu?)

    Overigens is de screenshot gemaakt door JRSchiphol. Ere wie ere toekomt Het screenshots schieten is een kunst die ikzelf nog niet beheers. Ik hou me voorlopig bij het 3D-werk

    Het was overigens best wat improviseren. Tijdens het opnemen moesten er vaak nog wijzigingen worden doorgevoerd. Het definitieve, bruikbare T.5-model is pas een week af ofzo.

  2. #102

    Standaard

    Het is een prachtig plaatje geworden Daan! Ik ben dan ook zeer benieuwd naar de video.

    En mooi dat het ook allemaal op tijd gelukt is.

    Huub

  3. #103
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Allen,

    Vandaag is het, op moment van schrijven zelf zeer precies, 75 jaar geleden dat omkwamen tijdens de ongelijke strijd in de Meidagen:

    Ben Swagerman
    Willem Anceaux
    Olaf Douwes Dekker
    Gerrit van Riemsdijk
    Joachem Wijnstra
    Paul Schoute
    Hans Lindner

    Deze zeven jongemannen zullen worden herdacht in een herdenking deze middag, in de Grote Kerk te Dordrecht. Deze bijeenkomst zal bijzonder muzikaal van aard zijn; de stadsorganist van Dordt, dat is Cor Ardesch, en de Luchtmachtkapel zullen met hun muzikale gaven het geheel ondersteunen.
    Vanzelfsprekend zijn er enkele toespraken. Daarnaast zal de simulatievideo worden vertoond, waarvan u hier dichtbij meer heeft kunnen zien.

    Mag ik u vanaf deze plaats (de trein) van harte uitnodigen om langs te komen? De kerk is open om 14 uur, het begint om 14.30 uur. Meer info is te vinden op 13mei1940.nl.

    Hartelijke groeten,

    Daan Kaasjager

  4. #104
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Allen,

    Het is alweer voorbij.

    De herdenking was mijns inziens een waardig eerbetoon aan de gevallen bemanningen, evenals een correcte dankuiting aan de Ridderkerkers voor het bergen van de lichamen destijds.

    Afgaande op reacties die we achteraf hoorden, is de simulatievideo in de smaak gevallen. Ikzelf ben in ieder geval bijzonder tevreden en trots op het resultaat wat Jonah bereikt heeft met het editen van de video. Deze zal binnenkort online komen, hopelijk.

    Een korte reportage over het geheel (inclusief enkele simulatiebeelden) is hier te vinden: RTV Dordrecht== Die twee = tekens horen trouwens bij de link!

    Na afloop hebben we enkele zeer interessante gesprekken kunnen voeren.

    Ik wil vanaf deze plaats de leden van NLV hartelijk bedanken voor hun bijdragen aan het mogelijk maken van deze video, zij het door het aanleveren van T.5-info, zij het door enthousiasme, of door wat dan ook. Mijn hartelijke dank!

    Daan Kaasjager

  5. #105

    Standaard

    Hallo Daan, op de link die je opgeeft kan ik het stukje niet vinden, wel op Rijnmond.nl. Maar ik had het gisteren al gezien op TV Rijnmond; hardstikke mooi gedaan. Je 'filmpje' zag er zeer levensecht uit.

  6. #106

    Standaard

    Mooi werk Daan, de beelden van de simulatie zijn echt top!

    Testje om te kijken of deze link wel goed werkt....

    RTV Dordrecht

  7. #107
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Achteraf ben ik ongelooflijk tevreden en blij met het resultaat! We hebben veel positieve reacties gekregen.

    Er heeft zoveel werk in gezeten, maar het is zeker de moeite waard geweest. Vooral op het laatst was het nog even stressen. Jonah zat namelijk in Amerika en monteerde de video daar. Hij kwam er echter achter dat er nog grote gaten in de video zaten, dus moest Roel Lamé (ben met hem samen naar de herdenking geweest) nog een heleboel shots maken. En ondertussen hadden we te maken met een tijdsverschil van 8 à 9 uur.

    Overigens was Hans Hellendoorn ook aanwezig op de herdenking. We hebben hem nog even gesproken, wat mooi dat hij erbij was!

    Zodra Jonah de video gepubliceerd heeft, plaats ik m hier!

  8. #108

    Standaard

    De link van Huub werkt wel,

  9. #109
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

  10. #110

    Standaard

    Proficiat Daan, mooi stuk werk

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •